هاست پرسرعت
بازی

اولین تریلر Wolverine در بازی Midnight Suns منتشر شد

اولین تریلر Wolverine در بازی Midnight Suns منتشر شد

بعد از از کاپیتان مارول، نوبت آن رسیده که سازندگان Midnight Suns تمرکز خود را روی معرفی شخصیت Wolverine بگذارند.

تریلر تبلیغاتی جدید Midnight Suns با وجود خبر تاخیری که توسط 2K و فرکسیس (‌Fraxis) اعلام شده است، کمی با بازخورد منفی مواجه شد. پس از بررسی کاپیتان مارول و نحوه عملکرد او در بازی، تریلر جدید بازی روی شخصیت Wolverine تمرکز می‌کند. مانند تریلرهای قبلی قهرمان‌های بازی، این یک تریلر کوتاه دیگر است. تریلر نماهای کمی از Wolverine را نشان می‌دهد که دشمنان را با استفاده از پنجه‌هایش پاره می‌کند. کت و شلوار او هم جالب است!

تبلیغات

اگر 2K از الگوی تریلرهای منتشر شده برای قهرمانان قبلی پیروی کند، احتمالا نگاهی عمیق‌تر به نحوه عملکرد مبارزه‌ای Wolverine در یک ویدیوی عمیق گیم‌پلی که در روزهای آینده منتشر می‌شود، خواهیم داشت. همچنین ویدیویی با تمرکز بر تاریخچه او به عنوان یک شخصیت کمیک نیز انتظارمان را می‌کشد، پس منتظر آن‌ها باشید. اگر تریلر‌های گیم‌پلی عمیق قهرمانان قبلی را از دست داده‌اید، حتما آن‌ها را برای آشنایی با مکانیک‌های کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، مرد عنکبوتی، دکتر استرنج و کاپیتان مارول بررسی کنید.

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار بود در ماه اکتبر منتشر شود، اما اکنون انتظار می‌رود در زمان نامشخصی در سال مالی جاری که در 11 فروردین 1402 (31 مارس 2023) به پایان می‌رسد، برای PS5، ایکس باکس سری اکس و اس، PC، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود. نسخه‌های سوییچ بازی مدتی بعد از انتشار نسخه‌های دیگر، عرضه خواهند شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در انتهای خبر تماشا کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
El DiabloLonesome guyمرد بدون نامmeysambo0ashil0oDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا