هاست پرسرعت
بازی

اولین تیزر فیلم Barbie با بازی مارگو رابی

اولین تیزر فیلم Barbie با بازی مارگو رابی

به تازگی اولین تیزر رسمی از فیلم Barbie در شروع فیلم Avatar: The Way of Water روی پرده سینماها پخش شده است.

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رود که به تازگی اکران آن روی پرده سینماها شروع شده است. این در حالی است که بیننده‌های حاضر در سینماها شاهد تریلرهایی از دیگر فیلم‌های جذاب و تماشایی خواهند بود.

در سینماهای آی‌مکس، در ابتدای فیلم «آواتار: راه آب» تریلری چهار دقیقه‌ای از فیلم ماموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ (Mission: Impossible – Dead Reckoning) پخش شده است. با این حال، به تازگی نیز مشخص شده که در ابتدای نمایش فیلم «آواتار ۲»، تریلری برای فیلم بسیار مورد انتظار و جذاب باربی (Barbie) نیز قرار دارد.

تبلیغات

فیلم «باربی» به نویسندگی نوآ بامباک و کارگردانی گرتا گرویگ است و از جمله فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ میلادی محسوب می‌شود. در این فیلم، مارگو رابی نقش اصلی را بازی می‌کند و در کنار او نیز رایان گاسلینگ نقش شخصیت کن را به تصویر می‌کشد. از لینک زیر می‌توانید اولین تیزر رسمی از فیلم «باربی» را مشاهده کنید.

تماشای تیزر

گرتا گرویگ بیشتر برای کارگردانی فیلم زنان کوچک (Little Women) شناخته می‌شود، فیلمی که به لطف آن توانست نامزد جایزه اسکار شد. فیلم «باربی» قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

UNCLE ARTURKHEDER_Pro_GamerAhmad_TRKhafimitia Karamazov

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا