هاست پرسرعت
بازی

ایکس باکس به فروش غیرمنتظره خود در ژاپن ادامه می‌دهد

ایکس باکس به فروش غیرمنتظره خود در ژاپن ادامه می‌دهد

فروش خوب کنسول‌های ایکس باکس طی هفته گذشته، با عملکرد مناسب دیگری در هفته جاری ادامه پیدا کرد.

کنسول‌های ایکس باکس سری X/S که تنها دو بار فروش بیشتری را نسبت به پلی استیشن 5 در ژاپن تجربه کرده بودند، در هفته منتهی به 26 ژوئن دوباره این کار را انجام دادند. طبق اطلاعات منتشر شده در رسانه Famitsu، ایکس باکس سری ایکس حدود 4881 واحد و ایکس باکس سری اس نزدیک به 4034 واحد فروخته است که مجموعا فروش 8915 کنسول را در هفته به ثبت می‌رساند. فروش کنسول‌های مایکروسافت در ژاپن نسبت به انتظارات بیشتر بود.

کنسول پلی استیشن 5 مجموعا 9181 دستگاه از جمله 7257 دستگاه از مدل دیسکی و 1924 دستگاه نسخه دیجیتال فروخته است. فارغ از اینکه این سناریو به ندرت اتفاق می‌افتد، اما رسیدن فروش ایکس باکس به پلی استیشن، تا حد زیادی نشان‌دهنده مشکلات موجودی است که سونی در کشور خود با آن دست و پنجه نرم می‌کند. از زمان عرضه کنسول‌ها در نوامبر 2020، پلی استیشن در مقایسه با فروش 247974 دستگاهی ایکس باکس‌، 1,703,184 دستگاه فروخته است.

کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس در این نسل تنها دو بار در هفته، در اواسط ماه مه و بار دیگر در اوایل ماه جاری، بیشتر از پلی استیشن 5 فروش داشته‌اند. نینتندو سوییچ هفته گذشته بر فروش سخت افزارها در ژاپن تسلط داشت و 56549 دستگاه از نسخه‌های استاندارد، OLED و Lite به فروش رساند. پس از عرضه جهانی در سال 2017، فروش تمام نشدنی سوییچ در ژاپن، اخیرا از 25 میلیون دستگاه فراتر رفته است.

ArcixDARKSIRENGidoraABDVDعلی@alistarSquatlatex2PARASITE EVE 2Jonah hexmeysambexampleکاپتان استخونیPlayground GamesDr.PyroامینKurosپدربزرگ مکس (ps5 بهترین کنسول ۲۰۲۲)Invisible bearded userRezaSony corporationmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا