هاست پرسرعت
خودرو

بازتولید دو دستگاه لندروور دیفندر ۹۰ با پیشرانه LS3 شورولت کوروت

بازتولید دو دستگاه لندروور دیفندر ۹۰ با پیشرانه LS3 شورولت کوروت

جدیدترین پروژه‌ی ECD، تجهیز دو دستگاه دیفندر ۹۰ به پیشرانه‌ی ۶/۲ لیتر ۸ سیلندر جنرال موتورز و بازسازی کابین را شامل می‌شود. شرکت ECD انگلیس، متخصص در بازسازی و بازتولید خودروهای جگوار لندرور است.

کمپانی‌های مختلف علاقه ویژه‌ای به احیا، بازسازی و بازتولید لندروور دیفندر و به خصوص نسخه ۹۰ آن دارند و ECD به عنوان یکی از متخصصان این امر از دو دیفندر ۹۰ جدید خود رونمایی کرده است.

دو دوست صمیمی به ECD اتوموتیو دیزاین سفارش تولید یک جفت لندروور دیفندر ۹۰ با سقف نرم را داده‌اند. این دو خودرو در بخش ظاهری کاملاً مشابه یکدیگر هستند و به ‌سختی می‌توان آن‌ها را از یکدیگر تشخیص داد اما زمانی که وارد کابین شوید تفاوت‌ها را مشاهده خواهید کرد. یکی از این خودروها پروجکت ۶۷ نام دارد درحالی‌که دیگری با نام پروجکت فلامینگو شناخته می‌شود.

هر دو لندروور دیفندر ۹۰ بازتولیدی از رنگ بدنه سبز ویژه‌ای سود می‌برد و سقف مشکی نیز تضاد زیبایی را ایجاد کرده است. رینگ‌های ۱۶ اینچی مشکی با پیچ‌های مشابه، لاستیک‌های بی اف گوودریچ، چراغ‌های LED و… جزو دیگر نقاط اشتراک دو شاسی‌بلند موردبحث خواهد بود. تشابهات در بخش فنی هم وجود دارند و دو دیفندر ۹۰ یاد شده از پیشرانه ۸ سیلندر LS3 جنرال موتورز و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک سود می‌برند تا ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۷۴۷ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشند. سیستم تعلیق بادی، ترمزهای EBC و سیستم اگزوز بورلا جزو دیگر مشخصات این خودروها هستند.

در داخل کابین پروجکت ۶۷ غربیلک فرمان خاص شرکت مومو نصب شده و روی صندلی‌ها نیز چرم مون راک دیده می‌شود. در بخش عقب خودرو دو نیمکت نصب شده تا سرنشینان گفت‌وگوی صمیمی‌تری با یکدیگر داشته باشند. خروجی برق ۱۱۰ ولتی، شارژر بی‌سیم و سیستم تهویه مطبوع برای بخش عقب نیز جزو دیگر ویژگی‌های خاص این مدل هستند. اما پروجکت فلامینگو تفاوت‌هایی دارد و از چرم متفاوتی استفاده کرده است. پیش چشمان راننده غربیلک فرمان ناردی چلنج قرار داشته و در بخش عقب نیز فقط یک نیمکت نصب شده است. هر دو شاسی‌بلند موردبحث آپشن های متنوعی را بنا به سلیقه خریدار دارا هستند. آنچه باعث خاص‌تر شدن هرچه بیشتر لندروور دیفندر ۹۰ می‌شود وضعیت انحصاری آن‌هاست. ECD به دیگر مشتریان اجازه سفارش مشخصاتی مشابه مدل‌های قبلی را نمی‌دهد و به همین خاطر هر محصول این شرکت ویژگی‌های خاص خودش را دارد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا