هاست پرسرعت
خودرو

خرید مرسدس بنز SLR مکلارن، هدف کلکسیونرها در سال ۲۰۲۳ خواهد بود

خرید مرسدس بنز SLR مکلارن، هدف کلکسیونرها در سال ۲۰۲۳ خواهد بود

مرسدس بنز SLR مک لارن به فهرست ۲۰۲۳ هگرتی پیوست. این لیست منحصربه‌فرد شامل لامبورگینی مورسیه لگو، هامر H1 و شورولت کوروت C5  بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

نقاط مشترک بین خودروها وجود دارد. همه آن‌ها چهار چرخ، پیشرانه و فرمان دارند. نکته جالب اینکه در لیست هگرتی یک موتورسیکلت نیز وجود دارد که باعث خاص‌تر شدن آن می‌شود. این مجموعه‌ی متنوع با حضور مرسدس بنز SLR مک لارن در آن به عنوان یکی از خاص ترین و شاخص ترین محصولات دوران، توجه ما را به خود جلب کرده است.

هگرتی می‌گوید SLR مک لارن خودرویی است که کلکسیونرها حتماً باید آن را به مجموعه‌ی خود اضافه کنند. توصیه هگرتی به خرید این خودرو بر مبنای تحلیل‌هایی است که نشان دهنده خودروهایی با بیشترین احتمال برای افزایش ارزش در سال‌های آتی خواهد بود. آن‌ها در سال جاری و برای ششمین بار ۱۰ خودرو و ۱ موتورسیکلت با این وضعیت را معرفی کرده‌اند. مرسدس بنز SLR مک لارن مدل ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ با قیمت تخمینی ۳۲۹۳۰۰ تا ۳۳۸۷۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود اما شما چنین خودرویی را برای کسب سود و فروش با قیمت بیشتر در آینده نمی‌خرید. شما این هیولا را به خاطر اینکه ماشین باز هستید می‌خرید و واقعاً دوست دارید آن را در کلکسیون خود نگه دارید. این‌طور نیست؟

SLR مک لارن در زمان صفر بودن نیز قیمت بالایی داشت و پیشرانه ۸ سیلندر آن قدرت ۶۱۷ اسب بخار و گشتاور ۷۸۰ نیوتون متر را به چرخ های عقب می‌فرستاد. این خودرو برای رسیدن از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳.۸ ثانیه زمان نیاز داشت و می‌توانست به حداکثر سرعت ۳۳۴ کیلومتر در ساعت برسد. این عملکرد برای دورانی که SLR مک لارن عرضه شد بسیار خوب بود و به آن مجوز حضور در کلاس سوپر اسپرت‌ها را داد. نظر شما درباره این خودروی خاطره انگیز که روزگاری پوستر اتاق بسیاری از ماشین بازها بوده چیست؟

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا