هاست پرسرعت
بازی

بازگشت ازرا میلر برای فیلم‌برداری مجدد The Flash

بازگشت ازرا میلر برای فیلم‌برداری مجدد The Flash

فیلم‌برداری مجدد پروژه سینمایی The Flash با بازگشت ازرا میلر روند خود را آغاز کرده است.

با توجه به روند فعلی دنیای سینمایی دی‌سی، پروژه The Flash از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حکم شروع دوباره برای DCEU دارد که می‌تواند وارنر و دی‌سی را از این آشفتگی نجات دهد. با توجه به حواشی ایجاد شده توسط ازرا میلر (Ezra Miller) که پروسه فیلم‌برداری مجدد این فیلم را دچار تاخیر کرده بود، حال او به صحنه بازگشته تا این روند هرچه سریع‌تر آغاز شود.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، میلر هفته گذشته بر سر صحنه حاضر شده تا پروسه تولید این فیلم مراحل خود را طی نماید. همچنین بنا به گزارش یکی از منابع داخلی، اکران آزمایشی باب دل مخاطبین بوده و واکنش‌ها به آن بسیار مثبت بوده است.

در فیلم The Flash که توسط اندی موسکیتی (Andy Muschietti) کارگردانی شده است، شاهد بازگشت بری آلن به گذشته هستیم تا از این طریق بتواند مادرش را از مرگ نجات دهد. با این حال وقایع برخلاف انتظار وی پیش رفته و شاهد رقم خوردن اتفاقاتی خواهیم بود که احتمالاً دنیای سینمایی دی‌سی را دگرگون می‌کند.

تبلیغات

این شخصیت که برای نخستین‌بار در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و در سال 2016 حضور یافت، به سبب بی‌برنامگی دی‌سی و حواشی بازیگر نقش اول آن بارها به تاخیر افتاده و فیلم‌برداری‌های مجددی برای آن صورت گرفته است. اثری که میزبان حضور بازیگرانی همچون مایکل کیتون (Michael Keaton)، بن افلک (Ben Affleck)، ساشا کال (Sasha Calle) و کرسی کلمونس (Ben Affleck) می‌باشد. همچنین طبق برخی شایعات می‌توانیم شاهد حضور باقی ستارگان DCEU همچون گل گدوت (Gal Gadot) و هنری کویل (Henry Cavill) نیز باشیم.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ 23 ژوئن 2023 (2 تیر 1402) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

DARKSIRENمحمد حسین کریمیامیرRezag1AmirsadeqکیومرثGAMER 1995mohsen62Ezio Auditore da Firenzeهادی صفاییMishsO2علی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا