هاست پرسرعت
بازی

بازیکنان League of Legends می‌توانند با استفاده از Game Pass هزار دلار ذخیره کنند

بازیکنان League of Legends می‌توانند با استفاده از Game Pass هزار دلار ذخیره کنند

همکاری جدید مایکروسافت و Riot Games به شما اجازه خواهد داد تا با در اختیار داشتن اشتراک Game Pass به تمام شخصیت‌های Valorant و League of Legends دسترسی داشته باشید.

اگر همیشه به تجربه‌ی بازی League of Legends علاقه داشتید، اما هزینه‌ی باز کردن بیش از 160 شخصیت شما را نگران می‌کرده، مایکروسافت خبر خوبی برای شما دارد. این اثر چندنفره آنلاین فوق‌العاده محبوب به تازگی به Xbox Game Pass اضافه شده است. League of Legends از سال 2009 در دسترس بوده و باعث خلق یکی از محبوب‌ترین تورنمنت‌های Esport و هم‌چنین یک سریال انیمیشنی نتفلیکس شده است.

حضور League of Legends (و سایر عناوین Riot Games مثل Valorant و Legends of Runeterra) به تنهایی خبر خیلی بزرگی نیست. این بازی همین حالا هم رایگان است. پس شما با تجربه‌ی آن از طریق Game Pass پولی ذخیره نخواهید کرد. با این حال تا زمانی که اشتراک Game Pass را دارید قادر به دسترسی به تمام قهرمانان League of Legends به صورت رایگان خواهید بود.

تبلیغات

در حال حاضر 162 قهرمان در League of Legends وجود دارند و برای هر کدام از این قهرمان‌ها باید به صورت میانگین 6.50 دلار بپردازید. پس به نوعی با در اختیار داشتن اشتراک Game Pass می‌توانید بیش از هزار دلار را ذخیره کنید. این هزینه برای پنج سال اشتراک Game Pass کافی است. هم‌چنین شما به محض انتشار یک قهرمان جدید به آن دسترسی خواهید داشت. معمولا حدود پنج قهرمان جدید هر ساله برای League of Legends عرضه می‌شوند.

البته باید گفت که شما صاحب این 162 قهرمان نخواهید شد. در واقع اشتراک Game Pass به شما اجازه خواهد داد با این شخصیت‌ها را اجاره کنید. در وبسایت Riot Games نوشته شده که در صورت در اختیار داشتن یک قهرمان از طریق Game Pass قادر به خرید Skin برای آن شخصیت نخواهید بود. هم‌چنین پرداخت پول واقعی تنها راه خرید این قهرمانان نیست و می‌توانید با تجربه‌ی خود بازی هم آن‌ها را باز کنید. البته این پروسه کمی زمان‌بر خواهد بود.

شما می‌توانید با رفتن به صفحه‌ی Sign-in ایکس باکس حساب کاربری Riot خود را به پروفایل ایکس باکس‌تان متصل کنید. اگر تا کنون اشتراک Game Pass را خریداری نکرده‌اید، قیمت این اشتراک روی PC ماهانه 10 دلار است.

عموی دلهاعلیDARKSIRENREZAGAMERAhmad_TR????RoozbehFocusچپ دستmahdi12345کاکاسنگیGeraltMmfb🏴🏴🏴BlackCityCaptainJinxEllieامیر حسین🏠Phil SpenceraliMr.BadGuymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا