هاست پرسرعت
بازی

بازی ترسناک Sons of the Forest باری دیگر تأخیر خورد

بازی ترسناک Sons of the Forest باری دیگر تأخیر خورد

استودیوی اندنایت گیمز (Endnight Games) باری دیگر عنوان ترس و بقای خود یعنی Sons of the Forest را تأخیر می‌زند تا اصلاحات نهایی مورد نیاز را روی آن اعمال کند.

پیش از این قرار بود عنوان اول‌شخص ترس و بقای مذکور در اکتبر 2022 منتشر شود، اما اکنون، برای عرضه در 23 فوریه 2023 (4 اسفند 1401) در نظر گرفته شده است. به گفته‌ی سازندگان، با توجه به ابعاد بازی، مشخص کردن تاریخ انتشار آن کار سختی بوده است.

توییت سازندگان به شرح زیر است:

سلام به همه

تبلیغات

با توجه به ابعاد بازی جدیدمان یعنی Sons of the Forest، اعلام یک تاریخ انتشار دقیق، سخت بوده است. امروز، مجبوریم بازی را برای بار آخر تأخیر بزنیم. این تأخیر به ما زمان می‌هد تا اصلاحاتی که به نظرمان نیاز است را اعمال کنیم. بازی را در تاریخ 23 فوریه 2023 با قیمت 29.99 دلار منتشر می‌کنیم.

اندنایت گیمز

این بازی دنباله‌ای است بر The Forest و داستان شخصی را روایت می‌کند که در جزیره‌ای دورافتاده به دنبال یک میلیاردر گم‌شده می‌گردد. طی این جست‌وجو، بازیکنان با موجودات جهش‌یافته و خطرات وحشت‌ناکی روبه‌رو می‌شوند.

همچون نسخه‌ی پیشین، Sons of the Forest نیز آزادی عمل بالایی در اختیار بازیکنان می‌گذارد. شما می‌توانید به جنگ جهش‌یافته‌ها بروید، برای خود کابین درست کنید یا در جزیره به کاوش بپردازید. همچنین، گذر فصل‌ها چالش‌های تازه‌ای به وجود می‌آورد؛ مثلاً در زمستان، غذای کم‌تری پیدا می‌کنید. ظاهراً در زیر جزیره نیز مناطقی برای کاوش وجود دارد.

بازی Sons of the Forest در تاریخ 23 فوریه 2023 (4 اسفند 1401) از طریق فروشگاه استیم (Steam) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

77Emperor Nima ShamsshadowriversidemeysambHASSAN_SHAHINDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا