هاست پرسرعت
بازی

بازی موبایلی Assassin’s Creed Codename Jade رسما معرفی شد

بازی موبایلی Assassin’s Creed Codename Jade رسما معرفی شد

یوبی‌سافت (Ubisoft) اولین بازی جهان باز Assassin’s Creed را برای موبایل معرفی کرد. این بازی که در چین باستان اتفاق می‌افتد، در حال حاضر Assassin’s Creed Code Name Jade نام دارد.

یوبی‌سافت از بازی جدید Assassin’s Creed برای موبایل رونمایی کرد. بازی Assassin’s Creed Codename Jade که در چین باستان جریان دارد، به زودی برای iOS و اندروید عرضه خواهد شد. این بازی که یک اثر جهان باز است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در کنار دیگر بازی‌های Assassin’s Creed، روی دیوار بزرگ چین پارکور کنند! همانطور که از نامش پیداست، Assassin’s Creed Codename Jade هنوز نام رسمی نداشته و هنوز تاریخ انتشار هم ندارد!

تبلیغات

در کنار Code Name Jade، یوبی‌سافت از Assassin’s Creed Mirage نیز رونمایی کرد که قرار است در سال 2023 منتشر شود. بازی Assassin’s Creed Mirage داستان بسیم (Basim) را دنبال می‌کند که اولین حضور خود در سری را در Assassin’s Creed Valhalla به نمایش گذاشت. بازیکنان به رویدادهای 20 سال قبل از Assassin’s Creed Valhalla بازمی‌گردند. بازی مذکور در بغداد اتفاق می‌افتد. منتظر اطلاعات بیشتر از آینده سری Assassin’s Creed باشید.

دانلود تریلر
El Diablovahid gamerKHEDER_Pro_GamerAli G_HمتینsamulHunTeR007IrNM.MTDr.PyroPaprikaمیام رو خطتAmirhossein(بازرس)mohammad reza gamerTlou part 2 game of the centuryDracolaAlbertshadowEmperor Nima Shamsشادمن 3Ahmad_TRmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا