هاست پرسرعت
بازی

ست گیمینگ خوش قیمت MSI ADVENTURE 202

ست گیمینگ خوش قیمت MSI ADVENTURE 202

اگر به دنبال یک ست گیمینگ خوش قیمت و باکیفیت هستید که از خرید آن پشیمان نشوید، بهتر است MSI ADVENTURE 202 را از دست ندهید. این باندل گیمینگ مرغوب شامل ماوس، هدست، کیبورد و ماوس پد گیمینگ است. در ادامه با باندل ADVENTURE 202 ام اس آی آشنا شوید.

در وجود ست گیمینگ MSI ADVENTURE 202 دیگر نیاز نیست درگیر انتخاب سخت از میان انبوه لوازم جانبی گیمینگ شوید و به راحتی می‌توانید یک کیبورد، ماوس، هدست و ماوس پد گیمینگ باکیفیت را با خیال آسوده تهیه کنید. باندل گیمینگ MSI ADVENTURE 202 با گارانتی 2 ساله آونگ در بازار ایران عرضه شده است.

ست گیمینگ خوش قیمت MSI ADVENTURE 202
MSI ADVENTURE 202

کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK20
VIGOR GK20 یک کیبورد گیمینگ از سری محصولات Gaming Gear ام اس آی است که از طراحی ارگونومی با قابلیت Anti-Ghosting برای کلیدهای QWERASDFZXCV و نورپردازی زیبا چند رنگ بهره می برد. این کیبورد گیمینگ از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و دکمه‌های آن بیش از 12 میلیون بار فشرده شدن دوام می‌آورند.

ست گیمینگ خوش قیمت MSI ADVENTURE 202
MSI VIGOR GK20

در وجود VIGOR GK20 می‌توانید با کمترین هزینه یک کیبورد گیمینگ خوب تهیه کنید.

ماوس گیمینگ MSI Clutch GM08
در ست گیمینگ MSI ADVENTURE 202 ماوس مخصوص بازی Clutch GM08 هم یافت می‌شود که دارای طراحی به شد ارگونومی، حسگر اپتیکال با دقت بالا، سیستم تنظیم وزن و دوام بسیار بالا است.

ست گیمینگ خوش قیمت MSI ADVENTURE 202
MSI CLUTCH GM08

این ماوس گیمینگ خوش قیمت و مرغوب از حسگر اپتیکال PixArt PAW 3519 باد دقت 4200DPI بهره می‌برد که سرعت و دقت شما در بازی‌ها را بالا می‌برد. به لطف استفاده از قطعات مرغوب و کیفیت ساخت بالا در کنار کانکتور USB طلا اندود شده، ماوس گیمینگ Clutch GM08 ام اس آی برای بیش از 10 میلیون بار کلیک کردن دوام می‌آورد.

تبلیغات

همچنین شما می‌توانید با برداشتن یا اضافه کردن وزنه به ماوس Clutch GM08، به دلخواه آن را سبک یا سنگین کنید.

هدست گیمینگ MSI IMMERSE GH20
سومین محصول موجود در باندل گیمینگ MSI ADVENTURE 202 هدست مخصوص بازی IMMERSE GH20 است. این هدست باکیفیت و سبک که تنها 245 گرم وزن دارد، دارای درایورهای 40 میلی متری با ایر کاپ‌هایی با ضخامت 2.5 سانتی متر است که ضمن مسدود کردن صدای مزاحم محیط، موجب راحتی بیشتر شما می‌شود.

ست گیمینگ خوش قیمت MSI ADVENTURE 202
هدست IMMERSE GH20

هدست گیمینگ IMMERSE GH20  ام اس آی دارای ویژگی‌های دیگری چون بلندگو قابل تنظیم با کاور، کیفیت ساخت بسیار بالا، طراحی راحت و کنترل فیزیکی بلندی صدا و میکروفن است.

ماوس پد گیمینگ MSI AGILITY GD21
تکمیل کننده این ست گیمینگ مرغوب و ارزشمند ماوس پد مخصوص بازی AGILITY GD21 است تا ضمن حرکت دقیق و روان ماوس، گیمرها نهایت راحتی را تجربه کنند.

ست گیمینگ خوش قیمت MSI ADVENTURE 202
ماوس پد GD21

ماوس پد گیمینگ AGILITY GD21 ام اس آی دارای ویژگی‌های بیشتری چون سطح زیرین ضد لغزش، کیفیت ساخت بالا، اصطکاک کم و سطح نرم و راحت است.

Lonesome guymahdi12345meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا