هاست پرسرعت
بازی

بازی Avatar: Frontiers of Pandora تاخیر خورد

بازی Avatar: Frontiers of Pandora تاخیر خورد

دقایقی پیش شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا سال مالی بعدی تاخیر خورده و حالا پس از آوریل 2023 عرضه می‌شود.

در ابتدا این عنوان برای اواخر سال 2022 برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا پس از آوریل 2023 (اواسط فروردین 1402) منتشر خواهد شد. یوبیسافت طی یک بیانیه اعلام کرد:

بازی Avatar: Frontiers of Pandora حالا در سال مالی 2023/24 منتشر خواهد شد. ما به این موضوع متعهد هستیم که یک تجربۀ باکیفیت و غوطه‌ورانه ارائه دهیم. ما قصد داریم به طور تمام عیار از تکنولوژی نسل بعدی بهره ببریم. ما همچنین یک بازی رونمایی نشدۀ دیگر را نیز تا سال مالی بعدی تاخیر زده‌ایم.

این زمان اضافۀ مورد نیاز نتیجۀ محدودیت‌های حال حاضر در سرتاسر صنعت گیمینگ است. ما به سختی کار می‌کنیم تا شرایط بهینه‌ای را فراهم کنیم تا تیم‌های ما با بازده‌ای بالا به تولید و توسعه بپردازند و بهترین تجربه را برای پلیرها به ارمغان بیاورند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست ساخت قرار دارد.

DARKSIRENChris redfieldM.MTmeysamb💫Mohsenj74,tarnishedJin sakaiتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)@alistarMahyarMsmsefirot2011کاکاسنگیPaprikaEMPEROR NIMA SHAMSاتزیو آدیتورهAminAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا