هاست پرسرعت
بازی

بازی Cyberpunk 2077 روزانه یک میلیون بازیکن جذب می‌کند

بازی Cyberpunk 2077 روزانه یک میلیون بازیکن جذب می‌کند

این طور که به نظر می‌رسد نایت سیتی اخیرا شاهد افزایش چشمگیری در تعداد بازدیدکنندگان بوده است. به گفته‌ی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) بازی Cyberpunk 2077 این هفته روزی یک میلیون بازیکن جذب کرده است.

Cyberpunk 2077 اخیرا شاهد موفقیت‌های زیادی بوده است. سی‌دی پراجکت رد در توئیتر خود اعلام کرد که این بازی طی هفته‌ی گذشته به تعداد یک میلیون بازیکن در روز رسیده است. این استودیو از این فرصت استفاده کرد تا از طرفداران برای تجربه‌ی این بازی تشکر کند.

افزایش محبوبیت بازی به خاطر چندین آپدیت جدیدی است که اخیرا برای Cyberpunk 2077 منتشر شده است. آخرین آپدیت بزرگ بازی با نام Edgerunners چندین ماموریت و اسلحه‌ی جدید را به بازی اضافه کرد. هم‌چنین شاهد اضافه شدن پیشرفت میان پلتفرمی به بازی بودیم. به علاوه سی‌دی پراجکت رد یک بسته الحاقی جدید به نام Phantom Liberty را برای بازی معرفی کرد. انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners هم بر روی نتفلیکس منتشر شد.

تبلیغات

اخیرا آمار بازیکنان Cyberpunk 2077 بر روی استیم هم افزایش یافته است. طی روز گذشته بازی Cyberpunk 2077 شاهد بیش از 60 هزار بازیکن هم‌زمان بود. پس به نظر می‌رسد که سی‌دی پراجکت رد تمام پلتفرم‌های Cyberpunk 2077 را برای رسیدن به عدد یک میلیون بازیکن حساب کرده است.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، سرویس استریم استدیا و پلتفرم PC در دسترس است.

AlborzداییAMIR WAZOWSKIO2Lonesome guyKratosInvisible bearded uservahid gamerامیر حسینThe OutsiderAXEL STONEmeysambBehzaaadامینdeathwingsZahragamer2crystal skyMetal Gear Solid 3: Snake EaterScreaming Demonکیومرثmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا