هاست پرسرعت
بازی

بازی Dead Space Remake رسما گلد شد

بازی Dead Space Remake رسما گلد شد

بازی Dead Space Remake قرار است حدود یک ماه دیگر و در ژانویه‌ی سال 2023 منتشر شود. خبر خوب این است که این بازی حالا رسما گلد شده است.

این طور که به نظر می‌رسد سال 2023 قرار است سال به شدت شلوغی برای بازی‌های ویدیویی باشد. Dead Space Remake قرار است این سال را به شکلی طوفانی آغاز کند. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی، Dead Space Remake حالا به دستاورد مهمی در روند توسعه‌اش رسیده است.

استودیوی EA Motive، توسعه‌دهنده‌ی بازی، به تازگی اعلام کرده که بازی Dead Space Remake گلد شده است. این یعنی مراحل اصلی روند توسعه‌ی بازی به پایان رسیده و کد بازی حالا آماده‌ی تبدیل شدن به دیسک و عرضه روی پلتفرم‌های دیجیتال است. تیم توسعه‌ی بازی حالا زمان خود را صرف رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد فنی بازی خواهد گذاشت تا این تغییرات را در قالب یک آپدیت روز اول منتشر کند.

تبلیغات

این طور که به نظر می‌رسد Dead Space Remake قرار است بازسازی هیجان‌انگیزی از یکی از محبوب‌ترین بازی‌های علمی-تخیلی ترسناک تاریخ باشد. در حالی که سازندگان سعی داشته‌اند تا حد ممکن به بازی اصلی وفادار باشند، قرار است شاهد ارتقاهای مهمی در بخش‌هایی از بازی باشیم. در زمینه‌ی داستان قرار است شاهد چندین ماموریت جانبی جدید با محوریت شخصیت‌های فرعی باشیم. هم‌چنین پروتاگونیست بازی یعنی Isaac Clarke کاملا صداگذاری خواهد شد. دوربین بازی هم مثل God of War 2018 بدون کات طراحی شده است.

طبعا از نظر بصری هم با بهبودهای چشمگیری طرف هستیم. چندین تغییر و بهبود مربوط به گیم‌پلی هم تایید شده‌اند. سفینه‌ی USG Ishimura هم حالا کاملا بدون صفحات بارگذاری قابل دسترسی است. مهم‌تر از آن هم موتور Intensity بازی است که بازی را به صورت هوشمندانه تغییر می‌دهد تا شاهد تجربه‌ی ترسناک‌تری باشیم.

بازی Dead Space Remake در تاریخ 7 بهمن 1401 (27 ژانویه‌ 2023) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی 69.99 دلار خواهد بود. شما می‌توانید سیستم مورد نیاز بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

matrix4221489Tlou part 2 game of the centuryVisible bearded manامیرHunTeR007IrNMehran.Ba🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Ali_pxmasoud pc gamerghostGG.WP.EZ.WINمیام رو خطتmahdi12345SoWuupMomBlack Knightvitto corleone????پسر همسایهAli 0zademore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا