هاست پرسرعت
بازی

بازی Dragon’s Dogma به بیشترین تعداد بازیکنان خود در شش سال اخیر رسید

بازی Dragon’s Dogma به بیشترین تعداد بازیکنان خود در شش سال اخیر رسید

تخفیف خوردن بازی Dragon’s Dogma در کنار معرفی یک دنباله برای این بازی باعث شده تا شاهد بیشترین تعداد بازیکنان هم‌زمان در شش سال اخیر برای آن باشیم.

به گفته‌ی SteamDB، بازی Dragon’s Dogma که اصالتا در ژانویه‌ی سال 2016 عرضه شده است، در جریان یکشنبه‌ی این هفته به 6582 بازیکن هم‌زمان بر روی پلتفرم استیم رسید. این رقم بالاترین شمار بازیکنان هم‌زمان Dragon’s Dogma در شش سال اخیر است و تنها در ماه اول عرضه‌ی بازی شاهد شمار بالاتری بودیم.

این رقم شبیه به آثاری مثل Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge است که به تازگی عرضه شده‌اند. برای مقایسه باید گفت که Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge در دوران بیست و چهار ساعته مشابه توانست 6599 بازیکن هم‌زمان را ثبت کند. در زمان نوشتن این خبر بازی Dragon’s Dogma در فهرست پنجاه بازی داغ استیم و بالاتر از عناوینی مثل Sea of Thieves و Hunt: Showdown قرار دارد.

افزایش شمار بازیکنان Dragon’s Dogma احتمالا به خاطر معرفی دنباله‌ی این بازی است. کپکام (Capcom) هفته‌ی گذشته بالاخره تایید کرد که Dragon’s Dogma 2 در دست توسعه قرار دارد. بازی Dragon’s Dogma 2 قرار است با موتور RE Engine توسعه یابد.

هم‌چنین در هفته‌ی اخیر شاهد تاخیر خوردن این بازی بوده‌ایم. در حال حاضر می‌توانید بازی Dragon’s Dogma را با قیمت 4.79 دلار خریداری کنید. این به معنای تخفیف 84 درصدی است.

DARKSIRENdeathwingsAloy versusWitcher GeraltmeysambAlbertP.morganfarshadxo0ashil0oMohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا