هاست پرسرعت
بازی

بازی Elden Ring بیش از 16.6 میلیون نسخه‌ فروش داشته است

بازی Elden Ring بیش از 16.6 میلیون نسخه‌ فروش داشته است

ساعاتی پیش، شرکت باندای نامکو آمار جدیدی از فروش بازی نقش آفرینی جهان آزاد جدید فرام سافتور (From Software) یعنی Elden Ring به اشتراک گذاشت.

بازی‌های کمی وجود دارند که بتوانند به شکلی گسترده و همه‌جانبه تحسین منتقدان را به همراه داشته باشند، اما Elden Ring توانست با کسب بیش 40 امتیاز کامل (10/10)، یکی از پدیده‌های 2022 باشد؛ اما موفقیت این عنوان تنها به منتقدین محدود نمی‌شود، بلکه بازی با توجه به درون‌مایه‌های گنگ و چالش‌برانگیز خود، در زمینۀ تجاری نیز عملکردی فراتر از انتظارات داشته است.

در بخشی از گزارش مالی اخیر خود، شرکت باندای نامکو آمار جدیدی از فروش عنوان Elden Ring به اشتراک گذاشت و تایید کرد که این اثر تا انتهای ماه ژوئن (آمار جولای و آگوست محاسبه نشده) به فروش 16.6 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است. به عبارت دیگر، این عنوان تنها از 1 آوریل تا 30 ژوئن، 3.2 میلیون نسخۀ دیگر فروخته است.

تبلیغات

سازمان آماری NPD در گزارش اخیر خود اعلام کرده بود که حالا بازی Elden Ring در جمع 10 بازی پرفروش برتر تاریخ آمریکا قرار دارد.

Elden Ring در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد.

Emperor Nima Shamsvahid gamerRyderگیمری عادیsaeed KhZ2656🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)ABDVDAshen undead the bearersamulهمسایه ( فن بوی = پنچری )majidamMohsenj74Ahmad_TRPorfosor@alistarPC GAMERPlayground GamesSquatlatex2more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا