هاست پرسرعت
بازی

بازی God of War Ragnarok؛ جزئیات جدیدی از باس‌فایت‌ها و ماموریت‌های جانبی

بازی God of War Ragnarok؛ جزئیات جدیدی از باس‌فایت‌ها و ماموریت‌های جانبی

در پی انتشار پیش‌نمایش‌های خبرگذاری‌های معتبر حول ساعات ابتدایی بازی God of War Ragnarok، جزئیات جدیدی از دشمنان و ویژگی‌های دیگر این بازی در دسترس قرار گرفتند.

طرفداران بی‌صبرانه در انتظار عرضۀ بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان 1401 (9 نوامبر 2022) هستند. به لطف بررسی‌های اولیۀ این عنوان، جزئیات اندکی دربارۀ ساعت‌های ابتدایی بازی منتشر شدند که شامل قابلیت‌های جدید، سپرهای جدید و ویژگی‌های ضروری‌ای می‌شود که از تجربۀ فرسایشی بازی جلوگیری می‌کنند. همچنین، طبق بررسی وبسایت PlayStation Blog، در همین ساعات اولیه مبارزه‌ای با ثور اتفاق می‌افتد.

این آخرین باری نخواهد بود که کریتوس و خدای رعد به جان هم می‌افتند. این مبارزه در چندین مکان منجمد شده رخ می‌دهد و در طول آن، درگیری‌ و بحث‌های لفظی زیادی بین کریتوس و ثور ردوبدل خواهد شد.

از دیگر دشمن‌های قابل‌توجه بازی می‌توان به ریدرها (Raiders) که در هر دو حالت نزدیک و دوربرد مبارزه می‌کنند و خرسی به نام بیورن (Björn) که در نقش یکی از باس‌های اولیۀ بازی قرار دارد، اشاره کرد. علاوه بر ضرباتی که قابلیت دفع کردن (Parry) مقابلشان وجود دارد، دایره‌های زرد نشان از ضربات قابل‌دفاعی می‌دهند که مقداری آسیب وارد می‌کنند و دایره‌های قرمز به ضربات غیرقابل‌دفاع اشاره دارند.

تبلیغات

نوبت به درکی (Dreki) می‌رسد، یک جانور چهارپا حاصل از ترکیب کروکودیل و اژدها که در تریلرهای بازی آن‌ را دیده‌ایم. این موجود می‌تواند با دم یا شکم خود به شما حمله کند و یا حملات الکتریکی روی شما انجام دهد. در نهایت، می‌رسیم به اینهریار (Einherjar) که توانایی اعمال آسیب بایفراست (Bifröst) را دارد. زمانی که به شما ضربه بزند، بخشی از نوار سلامتی‌تان به بنفش تغییر رنگ پیدا می‌کند. اگر برای بار دوم به شما ضربه بخورد، بخش زیادی از سلامتی خود را از دست می‌دهید. دفع کردن و جاخالی دادن دو رکن اساسی بقا هستند.

یکی از قابلیت‌های تازۀ آترئوس تیرهای سونیک (Sonic Arrow) است. با این تیرها می‌توان اشیاء را متلاشی کرد و به گنجینه‌های مخفی یا مکان‌ها و معماهای تازه رسید. در بحث محتوای فرعی نیز موارد زیادی وجود دارند. یکی از مأموریت‌های فرعی مربوط به یک دورف است که باید برای نجات تعدادی دکل‌های معدنی به او کمک کنیم.

شما می‌توانید این مأموریت جانبی (Favor) را تکمیل و پاداش خود را دریافت کنید یا اینکه بعدها به سراغ آن بازگردید (که آترئوس حین سفر آن را یادآوری می‌کند). همچنین جهت‌نمای دورفی جدیدی نیز در بالای صفحه وجود دارد که برای دنبال کردن مأموریت‌های فرعی خوب است.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان 1401 (9 نوامبر 2022) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و حالت‌های گرافیکی مختلف آن مشخص شده‌اند.

گیمر غمگین.....Waiting.for.ragnarökgoldJailor70DARKSIRENDonMsadeq361NormalMax22Armin_9301Dota2rooh-e-zendeh77متینA,sh🇮🇷Hulk🇮🇷یوهانAmiraliKratosOld blacksmithmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا