هاست پرسرعت
بازی

بازی GoldenEye HD رسما برای ایکس باکس و سوییچ تایید شد

بازی GoldenEye HD رسما برای ایکس باکس و سوییچ تایید شد

مایکروسافت یک ریمستر HD از بازی GoldenEye 007 را برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس تایید کرده است. GoldenEye HD شامل بخش آنلاین بر روی Switch Online هم خواهد شد.

استودیوی Rare، توسعه‌دهنده‌ی بازی GoldenEye 007، پس از 25 سال از عرضه‌ی این بازی تصمیم به ریمستر آن برای پلتفرم‌های مدرن گرفته است. این ریمستر که برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد شامل اچیومنت‌ها، وضوح تصویر 4K و یک نرخ فریم بالاتر خواهد شد. این ریمستر حتی شامل بخش چندنفره‌ی split-screen هم هست. همان‌طور که انتظار دارید این بازی بر روی سرویس اشتراکی Xbox Game Pass هم موجود خواهد بود.

تبلیغات

ریمستر GoldenEye اوایل امسال وقتی توسعه‌دهندگان Rare آن را بر روی ایکس باکس تجربه کردند مشاهده شد. سال گذشته هم تایید شد که مایکروسافت یک ریمستر از این بازی را برای ایکس باکس 360 لغو کرده است. دلیل لغو شدن این ریمستر مشکلات در مورد لایسنس بازی اعلام شده است. ظاهرا سوء تفاهمی بین توسعه‌دهندگان این ریمستر و دارندگان لایسنس بازی به وجود آمده بود.

بازی GoldenEye 007 اصالتا در سال 1997 و توسط نینتندو برای کنسول N64 منتشر شد. این شوتر اول شخص پتانسیل کنسول‌های خانگی برای این ژانر را نشان داد و از این جهت به عنوان مهمی در تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل شد.

کاکاسنگیsamulBehzaaadPayaCastBroadsmokeمتینTupacامیر حسینvahid gamerMohsenj74vitto corleonehamedvnامیرmahdi12345AmirDr.Pyrosoosmarچپ دستmariomeysambmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا