هاست پرسرعت
بازی

بازی Hogwarts Legacy شامل یک ماموریت انحصاری پلی استیشن خواهد بود

بازی Hogwarts Legacy شامل یک ماموریت انحصاری پلی استیشن خواهد بود

به تازگی مشخص شده که بازی Hogwarts Legacy بر روی کنسول‌های پلی استیشن دارای یک ماموریت انحصاری خواهد بود. محتوای این ماموریت هنوز مشخص نیست.

در پاسخ به سوال یکی از هواداران در رابطه با این ماموریت انحصاری که از طریق صفحه‌ی پیش‌خرید بازی بر روی فروشگاه پلی استیشن برملا شده، نماینده‌ی استودیوی Avalanche Software گفت که این ماموریت در تمام نسخه‌های پلی استیشن موجود خواهد بود و برای دسترسی به آن نیازی به پیش‌خرید بازی ندارید. او افزود:

پیش‌خرید بازی بر روی پلی استیشن به شما دستورالعمل ساخت معجون Felix Felicis را خواهد داد.

تبلیغات

این طور که به نظر می‌رسد معجون Felix Felicis منحصر به پلی استیشن نیست، چرا که فروشگاه Epic Games هم آن را به عنوان یکی از جوایز پیش‌خرید ذکر کرده است. در جهان Harry Potter، معجون Felix Felicis برای مدتی کوتاه به شما شانس بسیار زیادی می‌دهد.

ناشر بازی یعنی شرکت برادران وارنر به تازگی عرضه‌ی بازی را به تاخیر انداخت. بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 21 بهمن 1401 (10 فوریه 2023) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و همچنین پلتفرم PC منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی در آینده اعلام خواهد شد.

DARKSIRENنینتندو فن (آنتی فن بوی)تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)mohammad reza gamerAshen undead the bearerAgHerfeiyهادی صفاییInvisible bearded userKurosSamadmarioRaminYennefer Of VengerbergRebel2292meysambUMK3Mr.BadGuysamulPCMRhalkermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا