هاست پرسرعت
بازی

خالق سریال Horizon Zero Dawn مشخص شد

خالق سریال Horizon Zero Dawn مشخص شد

استیو بلکمن که وظیفه ساخت سریال The Umbrella Academy را بر عهده داشته است، مجموعه جدید Horizon Zero Dawn را تهیه خواهد کرد.

عنوان Horizon Zero Dawn با انتشار در سال 2017 به یکی از بازی‌های جدید و بسیار محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شد که دنباله آن در سال 2022 منتشر شد و محبوبیت این فرنچایز نوین سونی را بیش از پیش گسترش داد. به همین دلیل نیز ساخت سریال آن توسط کمپانی نتفلیکس خیلی سریع تایید شد تا هواداران این فرنچایز بتوانند با جنبه‌های جدیدی از این دنیای آخرالزمانی آشنا شوند.

حال نیز طبق تازه‌‌ترین گزارش منتشر شده، استیو بلکمن (Steve Blackman) که ساخت سریال محبوب و پرطرفدار The Umbrella Academy را در کارنامه خود دارد؛ به عنوان تهیه‌کننده اصلی سریال Horizon Zero Dawn شناخته شده و با ثبت قراردادی 8 رقمی با کمپانی نتفلیکس، چندین و چند سریال مختلف را برای سرویس آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

تبلیغات

ساخت مجموعه‌های فانتزی و تخیلی همچون Orbital و Horizon Zero Dawn باعث افتخار من خواهد بود و خوش‌حالم که در همکاری با نتفلیکس و باقی شرکا، می‌توانیم بهترین محصول ممکن را برای طرفداران این فرنچایزها به ارمغان بیاوریم.

همانند بازی‌های ویدیویی این فرنچایز، در این مجموعه تلویزیونی نیز تمرکز داستان بر روی شخصیت الوی می‌باشد و شاهد روایت سفر او در دو بازه زمانی بسیار متفاوت خواهیم بود. با توجه به این که استیو بلکمن تایید کرده تمرکز این سریال بر روی وقایع مرتبط با الوی خواهد بود، باید ببینیم که کمپانی نتفلیکس چه بازیگری را برای ایفای این نقش انتخاب خواهد کرد.

منبع: مووی‌وب

Emperor Nima ShamsmeysambمحمدNyxweMr.BadGuy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا