هاست پرسرعت
بازی

بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom توسط ESRB رده‌بندی سنی شد

بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom توسط ESRB رده‌بندی سنی شد

با نزدیک شدن تاریخ عرضۀ Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باید منتظر انتشار جزئیات تازه‌ای از آن باشیم و به‌تازگی رده‌بندی سنی آن در دسترس قرار گرفته است.

قطعاً موردانتظارترین عنوان سال 2023 برای طرفداران نینتندو، Legend of Zelda: Tears of the Kingdom است. از بازی قبلی این فرنچایز، که اولین عرضۀ این سری برای سوییچ بود، به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های این عصر یاد می‌شود. این اثر جوایز زیادی را کسب کرد که فرنچایز مذکور را به سطحی جدید رساند و آن را به‌راحتی می‌توان پرفروش‌ترین بازی این مجموعه نامید؛ و بازی بعدی این سری قرار است که دنبالۀ مستقیم این عنوان باشد. متأسفانه، اطلاعات کمی از بازی منتشر شده است که اشتیاق برای آن را دوچندان می‌کند.

به همین دلیل، طرفداران نسبت‌به هر خبری که از بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom منتشر شود، استقبال گرمی خواهند کرد. آن‌ها به‌تازگی متوجه شده‌اند که در صفحۀ رسمی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، رده‌بندی سنی رسمی ESBR قرار داده شده و رده‌بندی E10+ برای این اثر در نظر گرفته شده است.

تبلیغات

قطعاً چنین خبری برای مشتاقان این سری کافی نیست، اما رده‌بندی سنی ESRB تنها زمانی ثبت می‌شود که پروسۀ ساخت بازی تقریباً تکمیل شده و آمادۀ نمایش به سازمان ESBR باشد، پس یعنی برنامۀ انتشار این عنوان در ماه مه 2023 هنوز پابرجاست.

نظر شما در این باره چیست؟

DARKSIREN...Eternal...WotanghostAbolfazlred-eyed Banished KnightPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷????Genesisامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا