هاست پرسرعت
بازی

بازی Sea of Stars برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است

بازی Sea of Stars برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است

Sea of Stars یک بازی نقش‌آفرینی الهام‌گرفته از آثار کلاسیک‌ است که در سال ۲۰۲۰ توسط استودیو Sabotage معرفی شد و از آن زمان نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کرده است. حال به نظر می‌رسد اگرچه انتظار برای این بازی طولانی بوده، اما تیم سازنده دیگر قصد ندارد آن را طولانی‌تر کند.

بازی Sea of Stars در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، اما در اوایل سال جاری استودیو Sabotage اعلام کرد عرضه‌ی آن را تا سال ۲۰۲۳ به تأخیر انداخته است. خوشبختانه به نظر می‌رسد تاریخ عرضه‌ی این بازی با تأخیر دیگری مواجه نخواهد شد. چرا که استودیو Sabotage در به‌روزرسانی جدید صفحه‌ی کیک‌استارتر خود تأیید کرد که بازی Sea of Stars برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

محیط جنگلی و شخصیت های Sea of Stars

استودیو Sabotage در ادامه توضیح داد: «درحالی‌که هنوز کار زیادی باقی مانده، مسیر عرضه روشن‌تر از همیشه است. تمام تیم برای تکمیل تولید Sea of Stars که در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود، هماهنگ هستند. در تلاش برای رسیدن به نقطه عطف بتا، موارد فنی ناشناخته را پشت سر گذاشته‌ایم و همه سیستم‌های گیم‌پلی کامل شده‌اند. ما سخت در حال کار برای تکمیل محتوا، ایجاد تعادل و تنظیم دقیق تجربه‌ی لحظه به لحظه بازی هستیم. اگرچه ما هنوز نمی‌توانیم تاریخ دقیقی برای انتشار اعلام کنیم، اما می‌خواهیم دوباره تایید کنیم که ۲۰۲۳ سال انتشار Sea of Stars خواهد بود».

همچنین سازنده به جزئیات کمی از روند توسعه اشاره و تایید کرد روند ساخت تمام محتوای داستانی اصلی در حال حاضر نهایی شده است. بازی را اکنون می‌توان از ابتدا تا انتها تجربه کرد. Sabotage در این‌باره گفت: «مسیر اصلی بازی از صفحه‌ی نمایش عنوان اصلی تا تیتراژ پایانی کاملا قابل تجربه است. مکانیسم‌های بازی همان‌طور که ما امیدوار بودیم هماهنگ هستند و توسعه داستان با تمام مراحل قابل تجربه، نهایی شده است».

باتوجه‌به تمام شدن بخش بزرگی از روند ساخت بازی Sea of Stars، استودیو Sabotage برنامه دارد زمانی‌که تیم توسعه از تعطیلات پایان سال برگشت، توجه خود را روی تکمیل محتوای اختیاری، بومی‌سازی، بهبود تجربه و موارد دیگر معطوف کند.

تصویر بازی Sea of Stars

این توسعه‌دهنده افزود: «کمی محتوای اختیاری، تعداد زیادی NPC، محلی‌سازی، اقدام‌های گوناگون جهت رفع اشکال و تلاش زیاد برای صیقل دادن بازی. ما در حال حاضر براساس یک برنامه هفتگی بررسی روند توسعه، کار می‌کنیم. هر بخش از بازی را با بهترین تجهیزات کامل خواهیم کرد و از هماهنگی مراحل، تعادل سیستم مبارزه و کات‌سین‌هایی با سرعت مناسب اطمینان پیدا می‌کنیم.

برای رسیدن به فاز بتا، ما نیاز داریم تمام لحظات و عناصر بازی در بالاترین کیفیتی که می‌توانیم تولید کنیم، در دسترس باشند. هنگامی که بازی با کامل شدن محتوا به فاز بتا وارد شود، ما برای رسیدن به آخرین نقطه عطف تولید یعنی گلد شدن آن کار خواهیم کرد. باید مطمئن شویم Sea of Stars بهترین تجربه را برای تمام بازیکنان روی همه‌ی پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد. این به معنای بهینه‌سازی عملکرد، دسترسی، انطباق، بومی‌سازی و تضمین کیفیت است».

بازی Sea of Stars هم‌اکنون برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در حال توسعه است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا