هاست پرسرعت
بازی

بازی Star Citizen توسط 1.7 میلیون نفر خریداری شده است

بازی Star Citizen توسط 1.7 میلیون نفر خریداری شده است

بازی Star Citizen که زمان زیادی را در دست توسعه به سر می‌برد، در حال حاضر به صورت میانگین روزانه 50 هزار بازیکن فعال دارد. تعداد بازیکنان این بازی حتی به 130 هزار هم رسیده است.

Star Citizen بدون شک یکی از جالب‌ترین عناوین حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی است. با توجه به افزایش دائمی جاه‌طلبی توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی استودیوی Cloud Imperium Games، این بازی زمان زیادی را در حال توسعه بوده و ظاهرا هرگز به عرضه نزدیک‌تر نمی‌شود. البته Star Citizen به صورت Early Access مدتی می‌شود که قابل بازی است. حال به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد عملکرد این بازی منتشر شده است.

در جریان یکی از استریم‌های CitizenCon، رئیس استودیوی Cloud Imperium Games و کارگردان خلاق Star Citizen یعنی آقای کریس رابرتس (Chris Roberts) اعلام کرد که این بازی تا به امروز 4.1 میلیون حساب کاربری ثبت شده داشته است. او هم‌چنین گفت که 1.7 میلیون نفر این بازی را خریداری کرده‌اند.

تبلیغات

این اثر علمی-تخیلی طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیری در تعداد بازیکنان بوده است. در طول سال 2022 بازی Star Citizen موفق به ثبت روزانه 50 هزار بازیکن فعال شده است. این رقم در سال گذشته برای این بازی روزانه 32 هزار نفر بود. هم‌چنین اوج تعداد بازیکنان این بازی در یک روز حدود 130 هزار نفر بوده است. بازیکنان فعال آن هم به صورت میانگین سه ساعت در روز را صرف تجربه‌ی آن می‌کنند. Star Citizen مجموعا 36 میلیون ساعت در سال 2022 بازی شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی بالاخره شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی کامل بازی Star Citizen خواهیم بود. با این حال حتی به عنوان یک بازی دائما در دست توسعه، این اثر توانسته تعداد چشمگیری از مخاطبان را جذب خود کند. ماه گذشته اعلام شد که Star Citizen از مرز 500 میلیون دلار جذب سرمایه‌ی جمعی عبور کرده است.

Dr.PyroAmir RingoامینPlaystation Tvahid gamerZahragamer2Chris redfield

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا