هاست پرسرعت
بازی

بازی Teslagrad 2 رسما معرفی شد

بازی Teslagrad 2 رسما معرفی شد

شرکت‌های رین گیمز (Rain Games) و مودس گیمز (Modus Games) دنباله‌ی بازی Teslagrad را معرفی کردند. این بازی داستان یک قهرمان جدید را به نمایش خواهد گذاشت.

استودیو رین گیمز و ناشر آن، شرکت مودس، از ساخت دنباله بازی ساید اسکرولینگ Teslagrad خبر دادند. این دنباله با عنوان Teslagrad 2، تریلر جدیدی دریافت کرد. می‌توانید آن را در انتهای خبر بررسی کنید. Teslagrad 2 حول محور قهرمان جدیدی به نام لومینا (Lumina) می چرخد که به صورت تصادفی روی منطقه‌ای ناشناخته فرود آمده است و در آنجا یک برج باستانی سرشار از فناوری را کشف می‌کند.

تبلیغات

گیم‌پلی بازی حول محور استفاده از توانایی‌های الکترومغناطیسی برای حل پازل‌های مبتنی بر فیزیک، اکتشاف، پلتفرمینگ و غلبه بر دشمنان می چرخد. Teslagrad 2 برای سبک هنری خود از طراحی دستی با رنگ‌های خاموش استفاده کرده است که طبیعت رام‌ نشده و همچنین غارهای صنعتی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. این بازی با الهام از فرهنگ اسکاندیناوی، اروپای قدیمی و باستانی را به بهترین شکل نشان می‌دهد.

تقریبا یک دهه از عرضه نسخه اول Teslagrad می‌گذرد. بازی Teslagrad 2 قرار است در بهار 2023 برای PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس و نینتندو سوییچ عرضه شود.

دانلود 720
دانلود 1080
@alistarmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا