هاست پرسرعت
بازی

باکس آفیس | فیلم Bullet Train صدرنشین باقی ماند

باکس آفیس | فیلم Bullet Train صدرنشین باقی ماند

فیلم Bullet Train در دومین هفته اکران خود روی پرده سینماها توانست صدر جدول باکس آفیس را حفظ کند.

فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train) در یک هفته آرام و تابستانی در گیشه، با کسب فروش ۱۳/۴ میلیون دلاری توانست در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها جایگاه خودش در صدر جدول باکس آفیس را حفظ کند. این فیلم با فروش این دو هفته در داخل آمریکا به مبلغ ۵۴/۴ میلیون دلار رسیده است. در خارج از آمریکا نیز فیلم «قطار سریع‌السیر» به فروش ۶۰ میلیون دلاری رسیده تا فروش جهانی فیلم از مرز ۱۱۴/۴ میلیون دلاری عبور کند.

انیمیشن ابرحیوانات لیگ دی‌سی (DC League of Super-Pets) نیز در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این فیلم در این هفته به فروش ۷/۲ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرده بود تا فروشش به ۵۸ میلیون دلار برسد. این اثر در خارج از آمریکا نیز ۵۲ میلیون دلار فروش داشته تا فروش جهانی انیمیشن پس از سه هفته در مرز ۱۱۰ میلیون دلاری قرار داشته باشد.

فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) یکی از برجسته‌ترین فیلم‌های امسال به شمار می‌رود و همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد. این فیلم در این هفته به فروش ۷/۱ میلیون دلاری و جایگاه سوم جدول باکس آفیس بسنده کرده است. فروش جهانی فیلم در این هفته از مرز یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار عبور کرده است.

فیلم Thor Love and Thunder

جایگاه چهارم جدول باکس آفیس نیز متعلق به فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) است که با اینکه عملکرد شگفت‌انگیزی نداشته اما همچنان فروش خوبی داشته است. این فیلم با کسب فروش ۵/۳ میلیون دلاری در این هفته، فروشش در داخل آمریکا را به رقم ۳۲۵ میلیون دلار رسانده است. با احتساب فروش ۳۹۵ میلیون دلاری در خارج از آمریکا، رقم فروش جهانی این اثر استودیو مارول پس از شش هفته اکران از مرز ۷۲۰ میلیون دلار عبور کرده است.

تبلیغات

فیلم خیر (Nope) نیز در چهارمین هفته اکرانش روی پرده سینماها جایگاه پنجم جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داده است. این فیلم با کسب فروش ۵/۳ میلیون دلاری توانسته فروشش در داخل آمریکا را به رقم ۱۰۸ میلیون دلار برساند.

فیلم سقوط (Fall) نیز جدیدترین فیلمی است که در این هفته روی پرده سینماها اکران شده و جایگاهی بهتر از رده دهم جدول باکس آفیس بدست نیاورده است. این فیلم در اولین هفته اکرانش به فروش ۲/۵ میلیون دلاری بسنده کرده است.

فیلم هیولا (Beast) با بازی ادریس البا (Idris Elba) در نقش اصلی نیز با اینکه هنوز در داخل آمریکا اکران نشده اما در فروش خارج از آمریکای خود به رقم ۴/۷ میلیون دلار دست یافته است. در ادامه جدول باکس آفیس این هفته را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس

نام فیلم فروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱ Bullet Train ۱۳/۴
۲ DC League of Super-Pets ۷/۲
۳ Top Gun: Maverick ۷/۱
۴ Thor: Love and Thunder ۵/۳
۵ Nope ۵/۳
۶ Minions: Rise of Gru ۴/۹
۷ Where the Crawdads Sings ۴
۸ Bodies Bodies Bodies ۳/۲
۹ Elvis ۲/۶
۱۰ Fall ۲/۵

منبع: ددلاین

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا