هاست پرسرعت
بازی

بتای خصوصی The Outlast Trials با انتشار تریلری تایید شد

بتای خصوصی The Outlast Trials با انتشار تریلری تایید شد

تریلر جدیدی نیز همراه با تایید این خبر از The Outlast Trials منتشر شده است که انواع آزمایشات حال به‌هم زن، غم، اندوه و موضوعات آزاردهنده را نشان می‌دهد.

به دلیل کمبود جزئیات، بازی The Outlast Trials از رد برلز (Red Barrels) از زمان معرفی، جزئیات زیادی را به هواداران ارائه نکرده است. تریلر جدیدی از گیم پلی بازی در Gamescom Opening Night Live به نمایش گذاشته شد. جدا از تریلر جدید، تایید شد که بتای خصوصی بازی از 6 آبان تا 10 آبان (28 اکتبر تا 1 نوامبر) اجرا می‌شود.

تبلیغات

بازی The Outlast Trials در دوران جنگ سرد و افرادی که برای شرکت Murkoff داوطلب می‌شوند، جریان دارد. متاسفانه این گروه در حال انجام آزمایش‌های وحشتناکی است. در حالی که بازیکنان می‌توانند به تنهایی این داستان وحشتناک را تجربه کنند، امکان تجربه بازی به صورت چهارنفره با دوستانتان نیز وجود دارد. در حالی که دو بازی اول به فیلم تشبیه شده‌اند، فیلیپ مورین (Philippe Morin)، یکی از بنیانگذاران استودیو، احساس می‌کند The Outlast Trials بیشتر یک سریال تلویزیونی است (اگرچه رویکردی اپیزودیک برای بازی تایید نشده است).

با توجه به ادعای ذکر شده، احتمالا شاهد یک بازی بعضا لایوسرویس خواهیم بود. بازی Outlast Trials در حال حاضر تنها برای PC تایید شده است. منتظر جزئیات بیشتر در مورد تست‌های بتا بازی در هفته‌های آینده باشید.

دانلود 720
دانلود 1080
Kaktoos spider77PARASITE EVE 2SamadmarioThe OutsiderEllie Terminatorali_pcgamer7732A,sh

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا