هاست پرسرعت
بازی

برادران روسو: The Last of Us 2 از برترین بازی‌های تاریخ است

برادران روسو: The Last of Us 2 از برترین بازی‌های تاریخ است

آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) بازی Uncharted 4 را ستایش کردند و بازی The Last of Us 2 را از برترین بازی‌های تاریخ خواندند.

طی ویدیویی که IGN اخیراً منتشر کرده است، هنگامی که برادران روسو در رابطه با ساخته‌ی جدید خود یعنی The Gray Man که با همکاری نتفلیکس (Netflix) تولید شده است، صحبت می‌کنند، مصاحبه‌گر از آن‌ها می‌خواهد که به صحنه‌های تعقیب و گریز در بازی‌های ویدئویی نمره دهند. دو صحنه از صحنه‌های مذکور به دو ساخته‌ی استودیوی ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief’s End و The Last of Us 2 مربوط می‌شوند.

جو روسو صحنه‌ای از Uncharted 4: A Thief’s End که در آن دریک (Drake)، سالی (Sully) و سم (Sam) از دست دشمنان خود فرار می‌کنند را شبیه به سکانس ابتدایی فیلم Skyfall 2012 از فرنچایز James Bond می‌داند، به آن نمره‌ی 7 از 10 می‌دهد و می‌گوید:

به نظر من، Uncharted یکی از برترین فرنچایزهای اکشن بازی‌های ویدیویی است.

جو روسو

علاوه بر صحبت درمورد صحنه‌های تعقیب و گریز بازی‌های Resident Evil Village ،Crash Bandicoot 4، It Takes Two و Heavy Rain، بخشی که رت کینگ (Rat King) در The Last of Us 2 حضور دارد نیز به این دو برادر نشان داده می‌شود. هنگامی که لحظات ابتدایی این بخش از بازی در حال پخش است، جو روسو می‌گوید:

تبلیغات

The Last of Us از برترین بازی‌های تاریخ است.

جو روسو

او در ادامه و پس از به نمایش درآمدن فرار ابی (Abbey) از رت کینگ،به آن نمره‌ی 9 از 10 می‌دهد و می‌گوید:

این صحنه بسیار شبیه به آثار استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است.

جو روسو

شنیدن این تعریف احتمالاً برای اعضای ناتی داگ خوش‌حال کننده خواهد بود.

Gramy kSoldier Of GodKratosTlou part 2 game of the century(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉PARASITE EVE 2Jonah hexInvisible bearded userگیمری عادیMax22Nimaکاکاسنگیآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Al.ml.khexampleافسر جنگ نرم سونیM.KhsamulPouyamore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا