هاست پرسرعت
بازی

بلومبرگ: مراحل ساخت ریمیک Star Wars Knights of the Old Republic متوقف شده است

بلومبرگ: مراحل ساخت ریمیک Star Wars Knights of the Old Republic متوقف شده است

طبق گزارش منتشر شده از سوی وبسایت بلومبرگ، مراحل ساخت Star Wars Knights of the Old Republic متوقف شده و در نتیجه بازی تا زمانی نامعلوم تاخیر خورده است.

بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط جیسون شرایر (Jason Schreier)، خبرنگار وبسایت بلومبرگ (Bloomberg)، استودیوی Aspyr به صورت ناگهانی دو کارگردان بازی را اخراج و مراحل توسعه را متوقف کرده است. هم‌اکنون مدیران استودیو در حال بررسی و تصمیم‌گیری حول شرایط به وجود آمده هستند و بنابر توقف ناگهانی، بازی برای مدتی نامعلوم تاخیر خورده و به احتمال زیاد در سال 2023 منتشر نخواهد شد.

تبلیغات

پلی استیشن سال گذشته در رویداد بزرگ خود از ریمیک Star Wars Knights of the Old Republic در قالب یک انحصاری زمانی رونمایی کرد. به نقل از بلومبرگ، طبق گفته‌های دو سازندۀ ناشناس در Aspyr، با شرایط کنونی، سال 2025 واقعی‌ترین و منطقی‌ترین بازه برای انتشار این ریمیک به حساب می‌آید.

Wild Rage#ONLY_PS5Mehran.BaMahyarMsmاتزیو آدیتورهժ๏ςτ០я នτяคղցҽmasoud pc gamer (katakuri edition)Tlou part 2 game of the centuryChris redfieldo0ashil0oSquatlatex2DARKSIRENJin sakaiMax22Jonah hexامیر گیمرAhmad_TRهادی صفاییscorpionesSUNSET OVERDRIVEmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا