هاست پرسرعت
بازی

بنیان‌گذار ایداس مونترال: سونی احتمالا قصد خرید اسکوئر انیکس شرقی را دارد

بنیان‌گذار ایداس مونترال: سونی احتمالا قصد خرید اسکوئر انیکس شرقی را دارد

بنیان‌گذار استودیوی ایداس مونترال در مصاحبه‌ای طولانی با Gameindustry.biz در مورد فروش این استودیو و علاقۀ سونی به خرید بخش شرقی اسکوئر انیکس صحبت کرد.

استفان دی‌استوس (Stephane D’Astous)، بنیان‌گذار استودیوی ایداس مونترال (Eidos Motnreal)، در گفت‌وگویی با GameIndustry متذکر شد که شرکت سونی علاقۀ زیادی به اسکوئر انیکس توکیو (بخش شرقی اسکوئر انیکس) داشته و در عین حال به هیچ عنوان خواهان قسمت غربی (استودیوهای فروخته شده به امبریسر ) نبوده است. دی‌استوس در این باره گفت:

اگر درست برداشت کرده باشم، در کنار تمامی این تصاحب‌ها و ادغام‌ها، سونی به خرید اسکوئر انیکس علاقه دارد. من شایعاتی را شنیدم مبنی بر این که سونی به شدت خواهان اسکوئر انیکس توکیو است، اما در عین حال هیچ علاقه‌ای به خرید بقیۀ کمپانی ندارد. من فکر می‌کنم به همین خاطر است که رئیس کمپانی، آقای ماتسودا، قسمت غربی را به حراج گذاشت تا بخش گران‌تر کمپانی (قسمت شرقی) آمادۀ فروش شود.

تبلیغات

پیش از این نیز شایعات زیادی حول خرید اسکوئر انیکس توسط سونی وجود داشته است. برای اولین بار جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار وبسایت جاینت بامب، این گزارش را مطرح کرد.

نکتۀ قابل توجه این است که گاهی اوقات شرکت‌ها مجبور می‌شوند برای فروش خود، قسمت‌هایی که سودآور نیستند و ارزش کمی را ایجاد می‌کنند، حتی پایین‌تر از ارزش واقعی به فروش برسانند تا خریدار بالقوه هزینه‌ای بابت بخش زائد نپردازد. اصولاً زمانی این اتفاق رخ می‌دهد که استودیوی مذکور شامل تعداد زیادی نیرو و مکانی بزرگ می‌شود، اما خروجی استودیو به اندازۀ کافی سودزا نیست. اصطلاحاً به این کوچک‌سازی با هدف فروش قسمت با‌ارزش Stream Line کردن می‌گویند.

M.MTDARKSIRENSami 227Kurosبهزاد سالمیThe Cat LadymeysambTlou part 2 game of the centuryافسر جنگ نرم سونیامیر گیمرHerfeiyhalkerDr.PyroAli984Jin sakaiO2exampleJonah hexامیر حسینSUNSET OVERDRIVEmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا