هاست پرسرعت
بازی

بن کینگزلی با سریال Wonder Man به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد

بن کینگزلی با سریال Wonder Man به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد

بن کینگزلی قرار است بار دیگر نقشش در دنیای سینمایی مارول را در سریال Wonder Man بازآفرینی کند.

در ماه ژوئن سال جاری میلادی گزارش شد که کمپانی مارول در حال توسعه سریالی بر محوریت شخصیتی به نام سایمون ویلیامز ملقب به واندر من (Wonder Man)، یکی از قدیمی‌ترین کاراکترهای کمیک‌های مارول است.

کاراکتر سایمون ویلیامز ملقب به واندر مَن برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ میلادی معرفی شد و در ابتدا یک شخصیت شرور بود. اما در دهه هفتاد میلادی این شخصیت به یک قهرمان تبدیل شد و در دهه هشتاد میلادی نیز یکی از اعضای موسس West Coast Avengers بود. این در حالی به عنوان یک ابرقهرمان فعالیت می‌کند که روزها به عنوان یک بازیگر و بدلکار مشغول به کار می‌شود.

حالا گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که بن کینگزلی (Ben Kingsley) قرار است بار دیگر نقشش در دنیای سینمایی را در این سریال بازآفرینی کند. بن کینگزلی در این دنیای سینمایی نقش بازیگری به نام ترور اسلاتری را ایفا کرده است.

تبلیغات

او برای اولین بار این نقش را در فیلم مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) در سال ۲۰۱۳ میلادی بازی کرد. سپس در فیلمی کوتاه به نام All Hail the King محصول سال ۲۰۱۴ میلادی حضور داشت. در این فیلم، ترور اسلاتری به کمک یکی از اعضای سازمان ده حلقه از زندان فرار می‌‌کند. اخیرا نیز در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) بازی کرده است.

حضور بن کینگزلی در سریال «واندر من» چهارمین حضور او در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. در حال حاضر زمان پخش و تولید سریال «واندر من» هنوز مشخص نشده اما همانند دیگر آثار دنیای سینمایی مارول، روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

meysambAlbertموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا