هاست پرسرعت
بازی

کاربران اروپایی بیش از آمریکایی‌ها تروفی پلاتینیوم می‌گیرند

کاربران اروپایی بیش از آمریکایی‌ها تروفی پلاتینیوم می‌گیرند

طی همایش آنلاین CEDEC 2022 که هفته‌ی گذشته در ژاپن برگزار شد، اعضای سونی آمارهای متنوع و جالب توجهی از میزان کسب تروفی در مناطق مختلف منتشر کردند.

به گزارش وبسایت 4Gamer، کنجو آکی یاما (Kenjo Akiyama) از سونی که ریاست بخش فناوری توسعه‌دهندگان جهانی توکیو (Tokyo Global Developer Technology Department) را بر عهده دارد، در این همایش اطلاعاتی مبنی بر عملکرد کاربران دو کنسول پلی استیشن 4 و 5 در آمریکا، اروپا، ژاپن و سایر کشورهای آسیا منتشر کرد.

بنا بر گفته‌های او، کاربران ژاپنی در مجموع نرخ کامل کردن بازی‌هایشان به ازای هر بازی بالاتر است. به بیانی دیگر، آن‌ها برای هر عنوان وقت بسیاری صرف می‌کنند و پیش از آنکه به سراغ بازی بعدی خود بروند، تروفی‌های زیادی را کسب می‌نمایند. برای اثبات این گفته، آکی یاما فهرستی از میانگین تکمیل تروفی هر یک از بازی‌های مورد بررسی خود را ارائه داد و مناطق مذکور را در 4 جایگاه رتبه‌بندی کرد که در نهایت، ژاپن رتبه‌های اول بیش‌تری را کسب نمود.

از نظر تعداد تروفی‌های پلاتینیوم، که برای دریافت تمامی تروفی‌های یک بازی به شخص اهدا می‌شود، بازیکنان اروپایی و آسیایی (به جز ژاپن)، بهترین و کاربران آمریکایی بدترین عملکرد را دارند. بنا بر رتبه‌بندی‌های نمایش‌داده‌شده، آمریکا تنها در یکی از بازی‌های مورد بررسی پلاتینیوم‌های بیش‌تری در اختیار داشته است.

تبلیغات

از سویی دیگر، اگرچه ژاپنی‌ها و آمریکایی‌ها از نظر تعداد تروفی‌های پلاتینیوم تقریباً در یک سطح قرار دارند، اما اگر بازی‌هایی را در نظر بگیریم که پلات کردنشان سخت‌تر است، آسیایی‌ها نسبت به رقبای آمریکایی خود صاحب شرایط بسیار بهتری هستند. آکی یاما می‌گوید این داده‌ها به آن معنا است که بازی‌بازان آسیایی ذهنیتی برنده دارند و در غلبه کردن بر بازی‌های دشوارتر، مصمم هستند.

داده‌های ذکرشده بر اساس عناوینی به دست آمده است که در سال گذشته منتشر شده، در میان 100 بازی برتر آن منطقه بوده، تمامی مناطق مورد پژوهش به آن‌ها دسترسی داشته و دارای تروفی پلاتینیوم بوده‌اند.

یکی دیگر از نتایج تحقیقات آکی یاما به این مورد اشاره می‌کند که بازی‌های رایگان در ژاپن پرطرفدارتر از سایر کشورهای آسیا است. اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نیز در تجربه‌ی عناوین چندنفره پیش‌تاز هستند. همچنین، خرید بازی‌های دیجیتالی در تمامی مناطق متداول‌تر است و آمار نشان می‌دهد که کاربران ژاپنی بیش‌تر از سایرین و آمریکایی‌ها کم‌تر از سایرین به سراغ خرید دیسک بازی‌ها می‌روند.

Tlou part 2 game of the centuryBlackCityمتینتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)samulAQUARIUSo0ashil0omeysambDr.PyroInvisible bearded userJin sakaiAlbertJavad.Star

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا