هاست پرسرعت
بازی

بهترین بازی‌های آفلاین اندرویدی 2022

بهترین بازی‌های آفلاین اندرویدی 2022

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گوشی‌های موبایل نیز ارتقا پیدا کرده‌اند و امکانات زیادی را در خود جای داده‌اند. در همین راستا برنامه‌های قابل‌استفاده در گوشی‌های اندرویدی نیز نسبت به سال‌های گذشته، کیفیت بالاتری دارند. یک دسته از برنامه‌ها که پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، بازی‌ها هستند.

در چند سال اخیر بازی‌های هیجان‌انگیز و جذاب با گرافیک بالای متنوعی ساخته شده‌اند. اگر فکر می‌کنید همه بازی‌های خوب و باکیفیت اندرویدی به‌صورت آنلاین هستند و نیاز به اینترنت دارند، سخت در اشتباهید. در ادامه به معرفی چند تا از بهترین بازی‌های آفلاین می‌پردازیم تا بتوانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

معرفی بهترین بازی‌های آفلاین ماشینی

بازی‌های ماشینی و موتورسواری اغلب طرفداران بسیار زیادی دارند و همین باعث شده تا تنوع و گستردگی آن‌ها نیز زیاد باشد. چند نمونه از باکیفیت‌ترین بازی‌ها در این سبک، به شرح زیر هستند:

Hill Climb Racing

از دیگر بازی‌های سرگرم‌کننده و جذاب ماشین‌سواری، می‌توان به بازی تپه نوردی اشاره کرد که جزء اولین نمونه گیم های اندرویدی است. قدیمی بودن Hill Climb Racing باعث شده تا حس و حال نوستالژیکی را به شما القا کند. در این گیم برخلاف سایر ماشین‌سواری‌ها، شما نباید به فکر افزایش سرعت باشید؛ بلکه باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرید تا در زمان عبور از تپه ها، ماشین را چپ نکنید.

Traffic Rider

بهترین بازی‌های آفلاین اندرویدی 2022

ترافیک رایدر جذاب اندروید

Traffic Rider را می‌توان بهترین بازی آفلاین اندروید در سبک موتورسواری دانست که می‌تواند هیجان واقعی را به شما تزریق کند. در این بازی 27 موتورسیکلت مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با کسب سکه در مراحل مختلف بازی، موتور خود را ارتقا دهید. رانندگی در خیابان‌های شلوغ و چالش‌برانگیز این بازی در سه حالت مسابقه‌ای، زمان‌دار یا مأموریتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید بسته به شرایط بازی، میزان فشار و سرعت موتور خود را تنظیم کنید.

CSR Racing 2

این بازی، گرافیک فوق‌العاده بالایی دارد که باعث می‌شود جلوه‌ها و صحنه‌های بازی ظاهری کاملا طبیعی داشته باشند و هیجان بیشتری را به شما منتقل کنند. CSR Racing 2 به‌صورت مرحله‌ای بوده که در هر مرحله با چالش‌های به‌مراتب بیشتری روبه‌رو می‌شوید. برای اینکه بتوانید به‌خوبی از پس چالش‌های پیش رویتان برآیید، نیاز دارید تا خودروی مناسبی تهیه کنید. شما می‌توانید این بازی هیجان‌انگیز و جذاب را با ترافیک نیم‌بها از بازار دانلود کنید و ساعت‌ها بدون وقفه، مشغول بازی شوید.

معرفی بهترین بازی‌های استراتژیک آفلاین

بازی‌های استراتژیک یا پازلی، این قدرت را دارند که کاربر را ساعت‌ها سرگرم خود کنند. چنین بازی‌هایی طرفداران خاص خود را دارند. در این قسمت چند نمونه از تاپ‌ترین‌ها در این دسته را به شما معرفی می‌کنیم.

Jungle Marble Blast

Jungle Marble Blast را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک معرفی کرد که اغلب افراد تجربه بازی کردن آن را دارند. سبک طراحی ظاهری بازی، مانند امپراتوری مصر بوده و جلوه بسیار زیبایی دارد. این بازی دارای 2800 مرحله است که به ترتیب سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌شوند؛ اما به‌صورت جالبی شما را ترغیب به ادامه بازی می‌کنند.

تبلیغات

Smart – Brain Games & Logic Puzzles

هدف اصلی Smart – Brain Games & Logic Puzzles در کنار سرگرمی، افزایش هوش و بهبود IQ افراد است. شما در این بازی با 28 چالش مختلف روبه‌رو می‌شوید که با کمک آن‌ها می‌توانید مهارت استدلال، شناخت و همچنین هوش ریاضی خود را تقویت کنید. این بازی فوق‌العاده برای سرگرمی تمام افراد در هر سنی مناسب است و می‌تواند باعث بهبود حافظه و تمرکز شود.

Sudoku.com

اگر به دنبال یک بازی هستید که با کمک آن به بهبود تمرکز بپردازید و ذهن خود را ورزیده کنید، حل جدول سودوکو بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید با کمک Sudoku.com به ذهنتان آرامش داده و آن را از فکر و خیال‌های بیهوده و اضافه برهانید.

Cut the Rope: Magic

بهترین بازی‌های آفلاین اندرویدی 2022

سال‌های زیادی است که بسیاری از گیمرها طرفدار سری بازی‌های Cut the Rope هستند. نسخه مجیک این بازی نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد. Cut the Rope: Magic دارای 160 مرحله چالشی و هیجانی است که کماکان در حال افزایش هستند. شخصیت اصلی این بازی با نام Om Nom، بسیار بامزه و سرگرم‌کننده است. این شخصیت در دل بازی قرار می‌گیرد تا بتواند آب‌نبات‌های دزدیده‌شده توسط جادوگر را دوباره پس بگیرد. در روند بازی، Om Nom می‌تواند به شش هیولای کوچک مختلف تبدیل شود تا در تله‌های این جادوگر نیفتد.

Really Bad Chess

اگر فکر می‌کنید که Really Bad Chess یک شطرنج معمولی است که در فهرست بهترین بازی‌های اندروید آفلاین قرار گرفته است، سخت در اشتباهید. در واقع این بازی، شطرنجی است که مهره‌هایش به‌صورت نامنظم چیده شده‌اند، گویی که مهره‌ها را به یک کودک سپرده‌اند تا آن‌ها را بچیند. در این بازی شطرنج، تخیل و نوآوری وجود دارد. در شطرنج بد شما می‌توانید به‌صورت آفلاین و با هوش مصنوعی رقابت کنید و یا اینکه به‌صورت آنلاین با سایر رقبا به بازی بپردازید.

معرفی بهترین بازی‌های دخترانه آفلاین اندروید

اگر به دنبال یک بازی هستید که شخصیت اصلی یک دختر بوده و از حالت هیجانی به دور باشد، باید به سراغ دانلود انواع بازی دخترانه بروید.

Once Upon a Tower

در این بازی شما نقش یک پرنسس را دارید که در یک برج بلند اسیر شده است، اما مانند سایر پرنسس‌ها، در انتظار شاهزاده سوار بر اسب سفید نجات‌گر نمی‌ماند. شما خودتان برنامه فرار ریخته و تلاش می‌کنید تا از دست اژدهای موجود در برج فرار کنید. در مسیر فرار از اژدها، انواع هیولاها، دیوها، عنکبوت‌ها و … وجود دارند که باید همه آن‌ها را بکشید تا بتوانید از برج رها شوید. هنگام فرار، باید به فکر جمع کردن سکه‌ها و امتیازات نیز باشید.

Life Is Strange

این بازی در واقع به داستان زندگی دختری به نام مکس کالفیلد می‌پردازد. این دختر می‌تواند زمان را به عقب برگرداند و در گذشته تأثیر بگذارد. او تصمیم می‌گیرد که به گذشته بازگردد و دوستش کلویی پرایس را نجات دهد. ایجاد تغییری کوچک در گذشته، می‌تواند تأثیرات مخربی در آینده داشته باشد. شما در نقش این دختر، بسته به هر تصمیمی که بگیرید، پایان بازی را تغییر خواهید داد. یکی از ویژگی‌های مثبت این بازی گرافیک آن است که باعث می‌شود صحنه‌ها بسیار جذاب و دیدنی باشند.

معرفی بازی‌های آفلاین کم‌حجم

در راستای معرفی بهترین بازی‌های اندروید آفلاین، به سراغ انواع بازی‌های کم‌حجم و درعین‌حال جذاب می‌رویم.

Crossy Road

بهترین بازی‌های آفلاین اندرویدی 2022

ایده کلی Crossy Road به‌ظاهر بسیار ساده می‌آید. وظیفه شما در روند بازی، تنها عبور دادن مرغ‌ها از خیابان‌های پرتردد، رودخانه‌ها، ریل‌های قطار، مسیرها فضایی و … است. این کار به نظر ساده و مسخره است؛ اما در هر مرحله، چالش‌های مختلفی منتظر شما هستند. برای مثال ممکن است عقابی از آسمان بیاید و مرغ شما را با خود ببرد. پس باید بتوانید به‌خوبی از چالش‌های پیش رو عبور کنید. همین چالش‌ها هیجانات بازی را شکل می‌دهند و شما را برای ساعت‌ها مشغول می‌کنند.

Alto’s Odyssey

در این بازی شما به یک سرزمین ناشناخته و هیجان‌انگیز سفر کرده و مشغول ماجراجویی می‌شوید. همسفران شما در این بازی آلتو و دوستانش هستند. در روند بازی، پی به اسرار نهفته شده در این سرزمین می‌برید که بسیار جذاب و هیجانی هستند. Alto’s Odyssey در عین حجم کمی که اشغال می‌کند، بسیار جذاب بوده و می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

Army Toys Town

در این بازی شما یک ارتش کماندوی تک‌نفره هستید که با دشمنان خود می‌جنگید. ظاهر شما در بازی، یک جنگجوی سبز پلاستیکی است. این جنگجو در یک خانه با انواع دایناسورها، کوتوله‌ها و … می‌جنگد تا در نهایت بتواند کل دنیا را به دست بگیرد. شما در این بازی تجهیزات نظامی و غیرنظامی مختلفی را در اختیار دارید که با کمک آن‌ها می‌توانید تمام دشمنانتان را نابود کنید. هرکسی که در بازی سر راهتان قرار بگیرد، دشمن شما شناخته شده و نابودی آن الزامی می‌شود.

معرفی بهترین بازی‌های آفلاین با گرافیک بالا

اگر به دنبال بازی‌های باکیفیت و گرافیک بالا هستید که جزئیات تصاویر و صحنه‌ها را به‌خوبی نمایش می‌دهند، باید سراغ بازی‌های موجود در این دسته بیاید. توجه داشته باشید که بازی‌های با گرافیک بالا، اغلب به حجم زیادی نیاز دارند.

Asphalt 8

این بازی در میان گیمرها، طرفداران بسیار زیادی داشته و به‌عنوان یک بازی محبوب شناخته می‌شود. در Asphalt 8 انواع و اقسام ماشین‌های لاکچری و لوکس مانند لامبورگینی، پورشه، فراری و … وجود دارند و شما می‌توانید بسته به امتیازات و بودجه خود، ماشین دلخواهتان را انتخاب کنید.

گرافیک این بازی به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده بوده و صحنه‌ها و تصاویر بسیار جذابی را ایجاد می‌کند. تمام جزئیات در این بازی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر طراحی شده‌اند و باعث می‌شوند تا نهایت لذت را از بازی ببرید. این بازی آفلاین دارای 9 فصل و 300 مرحله است که هرکدام در محیط‌های متنوعی انجام می‌شوند.

Cover Fire

بهترین بازی‌های آفلاین اندرویدی 2022

اگر طرفدار بازی‌های جنگی و هیجانی هستید و می‌خواهید جزئیات را حین بازی داشته باشید، Cover Fire بهترین بازی آفلاین اندروید برای شما محسوب می‌شود. در این بازی به‌عنوان رهبر یک گروه جنگی فعالیت می‌کنید. شما باید با استراتژی جنگی خود، سربازانتان را به‌خوبی هدایت کنید تا بتوانید دشمن را شکست دهید. این بازی دارای حالت‌ها و مودهای مختلفی است که شما می‌توانید هرکدام را که بخواهید امتحان کنید. 60 مرحله مختلف و هیجانی در این بازی وجود دارند که با کمک اسلحه و نیروهای همراهتان، می‌توانید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

بهترین بازی آفلاین اندروید کدام است؟

قطعا میان صدها هزار بازی که هر کدام در سبک خاصی طراحی شده است، انتخاب تنها یک بازی کار بسیار دشواری است. ما در این مقاله به کمک مجله بازار، ۱۵ بازی آفلاین در سبک‌های مختلف و براساس دسته‌بندی‌های مختلف معرفی کردیم. این شما هستید که باید بین آن‌ها بهترین را با توجه به سلیقه و سن‌وسال‌ خود انتخاب کنید.

vahid gamerAlirezaیوهانDARKSIRENAlimeysambامیر حسینکاکاسنگیEl DiabloRaminامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا