هاست پرسرعت
بازی

بهترین سریال‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۲

بهترین سریال‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۲

در پاییز و زمستان ۲۰۲۲ علاوه بر سریال‌های مهیج و جدید، فصل‌های جدید سریال‌های محبوب و شناخته‌شده نیز پخش خواهند شد.

تمام شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین خود را برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۲ آماده می‌کنند و سریال‌های بسیار جذابی را برای این موقع از سال مهیا کرده‌اند. با اینکه با گسترش سرویس‌های آنلاین بیننده‌ها همیشه شاهد پخش سریال‌های بزرگ هستند اما باید گفت که فصل پاییز همچنان انتخاب اکثر شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین برای شروع پخش سریال‌های خود هستند. از همین رو،‌ در ادامه به بررسی تمام سریال‌هایی می‌پردازیم که در فصل پاییز و زمستان سال جاری پخش می‌شوند.

سریال‌ها در فصل تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید دید که سریال‌ها در فصل پاییز و زمستان در مقایسه با تابستان چگونه عمل خواهند کرد. در چند ماه گذشته، بیننده‌ها شاهد فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton)،‌ فصل چهارم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، فصل سوم سریال پسران (The Boys) و فصل دوم سریال فقط قتل‌های درون ساختمان (Only Murders in the Building) بودند. علاوه بر این، آخرین فصل از سریال برجسته بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) و فصل چهارم سریال وست‌ورلد (Westworld) نیز در همین تابستان پخش شدند.

جدیدترین سریال‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۲

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power)

سریال ارباب حلقه‌ها حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings The Rings of Power)

با بودجه ۴۶۲ میلیون دلاری برای فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» باید گفت که سرویس آنلاین آمازون توانسته توجهات را به این سریال جلب کند. این سریال بر اساس کتاب‌هایی نوشته جی آر آر تالکین (J. R. R. Tolkien) است و اتفاقات آن در عصر دوم سرزمین میانی و هزاران سال قبل از سه‌گانه ارباب حلقه‌ها جریان دارد.

البته در این سریال کاراکترهای آشنایی همچون گالادریل و الروند حضور دارند و علاوه بر آن‌ها، کاراکترهای جدید و داستان‌های تازه‌ای معرفی خواهند شد. فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» هشت قسمت دارد که دو قسمت ابتدایی آن در تاریخ ۲ سپتامبر (جمعه ۱۱ شهریور) پخش شده است.

سریال سلطان (Monarch)

سریال سلطان (Monarch)

سریال «سلطان» محصول شبکه فاکس به عنوان یک اثر درام و حماسی بر محوریت اولین خانواده موزیسین کانتری و تاریخچه چند نسلی آن‌ها است. این سریال داستان داتی کانترل رومن و البی رومن را دنبال می‌کند که دو فرد برجسته در زمینه موسیقی کانتری هستند و حالا نیز میراث آن‌ها در خطر قرار دارد.

نقش داتی کانترل رومن را سوزان ساراندون (Susan Sarandon) و نقش البی رومن را تریس ادکینز (Trace Adkins) بازی می‌کند. در کنار آن‌ها نیز آنا فریل (Anna Friel) نقش نیکی رومن وارث این خانواده را بازی خواهد کرد. فصل اول سریال «سلطان» ۱۱ قسمت دارد که پخش آن از تاریخ ۱۱ سپتامبر (یکشنبه ۲۰ شهریور) شروع می‌شود.

سریال آکادمی خون‌آشام (Vampire Academy)

سریال آکادمی خون‌آشام (Vampire Academy)

جولی پلک (Julie Plec) بیشتر برای ساخت سریال خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries)، سریال اصیل‌ها (The Originals) و سریال میراث‌ها (Legacies) بر اساس مجموعه رمان‌های «خاطرات خون‌آشام» شناخته می‌شود و حالا نیز به دنبال ساخت سریالی بر اساس رمان‌های «آکادمی خون‌آشام» نوشته ریچل مید (Richelle Mead) برای سرویس پیکاک است.

اتفاقات این سریال تازه در آکادمی سنت ولادیمیر برای خون‌آشام‌ها جریان دارد و بر محوریت شخصیت رز هاتوی و دوست صمیمی‌اش لیسا درگومیر است. سیسی استرینگر (Sisi Stringer) و دانیلا نیوز (Daniela Nieves) نقش‌های این سریال را بازی می‌کنند. فصل اول سریال «آکادمی خون‌آشام» ۱۰ قسمت دارد که پخش آن از تاریخ ۱۵ سپتامبر (پنجشنبه ۲۴ شهریور) شروع می‌شود.

سریال جهش کوانتومی (Quantum Leap)

سریال Quantum Leap

سریال «جهش کوانتومی» بازسازی و ادامه سریالی دیگر به همین نام است و نه تنها به عنوان فصل ششم سریال قبلی به شمار می‌رود بلکه پایان پر از تعلیق آن سریال را اصلاح خواهد کرد. در پایان سریال اصلی «جهش کوانتومی» آشکار می‌شود که دکتر بکت هرگز به خانه خود بازنگشته است و همین نیز باعث شده تا بیننده پایانی خوب و منطقی برای داستان پنج فصله این سریال را شاهد نباشند.

داستان سریال جدید بر محوریت یک شخصیت جدید به نام بن سونگ با بازی ریموند لی (Raymond Lee) است. این شخصیت وظیفه دارد تا بار دیگر پروژه سفر در زمان را به جریان بیاندازد. پخش سریال «جهش کوانتومی» از تاریخ ۱۹ سپتامبر (دوشنبه ۲۸ شهریور) شروع می‌شود.

سریال اندور (Andor)

سریال Andor

اتفاقات سریال «اندور» حدود پنج سال قبل از رویدادهای فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) جریان دارد و در آن، دیگو لونا (Diego Luna) بار دیگر نقشش به عنوان یک شورشی به نام کسین اندور بازآفرینی خواهد کرد.

سریال «اندور» در روزهای تاریک امپراتوری جریان دارد و فرصت آن را پیدا کرده تا کارهای درون امپراتوری و همچنین شکل‌گیری اتحاد شورشیان را نشان بدهد. فصل اول سریال «اندور» ۱۲ قسمت دارد و با اینکه هنوز پخش آن شروع نشده، این سریال برای فصل دوم تمدید شده و این فصل تازه نیز ۱۲ قسمت خواهد داشت. پخش سریال «اندور» از تاریخ ۲۱ سپتامبر (چهارشنبه ۳۰ شهریور) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع می‌شود.

سریال تازه‌کار: فدرالی‌ها (The Rookie: Feds)

سریال تازه‌کار: فدرالی‌ها (The Rookie: Feds)

سریال «تازه‌کار» یک اثر جنایی و کمدی به شمار می‌رود که برای چهار فصل پخش شده و حالا شبکه ای‌بی‌سی نسخه فرعی‌ای به نام «تازه‌کار: فدرالی‌ها» برای آن ساخته است. سازندگان سریال اصلی مسئول ساخت این سریال تازه بوده‌اند و در این سریال، نایسی نش بتس (Niecy Nash-Betts) نقش یک تازه‌کار آکادمی اف‌بی‌آی به نام سیمونه کلارک را بازی می‌کند.

این کاراکتر در قسمتی از فصل چهارم سریال اصلی معرفی شده بود و به نحوی زمینه‌ساز ساخت این نسخه‌فرعی محسوب می‌شد. پخش سریال «تازه‌کار: فدرالی‌ها» از تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) شروع می‌شود.

تبلیغات

سریال مصاحبه با خون‌آشام (Interview with the Vampire)

سریال مصاحبه با خون‌آشام (Interview with the Vampire)

سریال «مصاحبه با خون‌آشام» محصول شبکه ای‌ام‌سی است که در قالب هفت قسمت بر اساس رمان‌های تواریخ خون‌آشام نوشته ان ریس (Anne Rice) ساخته خواهد شد. بر خلاف فیلم «مصاحبه با خون‌آشام» ساخته نیل جوردن (Neil Jordan) محصول سال ۱۹۹۴ میلادی، این سریال می‌تواند از تمام رمان‌ها بهره ببرد، رمان‌هایی که اکثر آن‌ها پس از فیلم به چاپ رسیدند.

در این سریال سم رید (Sam Reid) نقش لستت د لاینکورت و جیکوب اندرسون (Jacob Anderson) در نقش لویی د پوینت دو لک نقش‌آفرینی می‌کنند. پخش این سریال از تاریخ ۲ اکتبر (یکشنبه ۱۰ مهر) شروع می‌شود.

سریال وینچسترها (The Winchesters)

سریال وینچسترها (The Winchesters)

همانطور که از عنوان سریال مشخص است، سریال «وینچسترها» بر محوریت جان و مری وینچستر، پدر و مادر سم و دین هستند. این سریال پیش‌درآمدی برای سریال سوپرنچرال (Supernatural) به شمار می‌رود و نشان خواهد داد که جان و مری چگونه با یکدیگر آشنا شدند و چطور زندگی آن‌ها تغییر پیدا کرده است.

از آنجا که اتفاقات این سریال تازه سال‌ها قبل از اتفاقات سریال اصلی رخ می‌دهند، پس سامانتا اسمیت (Samantha Smith) و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) نقش مری و جان را بازی نخواهند کرد و به جای آن‌ها، مگ دانلی (Meg Donnely) و دریک راجر (Drake Rodger) بازیگر این نقش‌ها خواهند بود. جنسن اکلس (Jensen Ackles) نیز در نقش دین وینچستر راوی این سریال است. پخش سریال از تاریخ ۱۱ اکتبر (سه‌شنبه ۱۹ مهر) از شبکه سی دابلیو شروع می‌شود.

سریال حرفه‌ای‌ها (Professionals)

سریال حرفه‌ای‌ها (Professionals)

سریال «حرفه‌ای‌ها» محصول شبکه سی دابلیو داستان یک مامور امنیتی به نام وینست کوربو با بازی تام ولینگ (Tom Welling) را دنبال می‌کند که برای حفاظت از مشتریان خودش که از جمله ثروتمندترین و قدرتمندترین انسان‌های دنیا هستند، هر کاری انجام می‌دهد.

در این سریال، برندن فریزر (Brendan Fraser) نیز نقش یک میلیاردر به نام پیتر سوان را بازی می‌کند که وینست کوربو را به خدمت می‌گیرد. این سریال نسبت به دیگر آثار چند سال اخیر شبکه سی دابلیو متفاوت است و همین نیز تغییر اهداف این شبکه را نشان می‌دهد. پخش سریال از تاریخ ۱۱ اکتبر (سه‌شنبه ۱۹ مهر) شروع می‌شود.

سریال تولسا کینگ (Tulsa King)

سریال تولسا کینگ (Tulsa King)

ترس وینتر (Terrence Winter) از سریال سوپرانوز (The Sopranos) و تیلور شریدان (Taylor Sheridan) خالق سریال یلواستون (Yellowstone) برای ساخت سریال «تولسا کینگ» با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

این سریال بر محوریت یک رئیس مافیا است که سعی دارد پس از سال‌ها حضور در زندان، امپراتوری‌اش را بار دیگر در تولسا برپا کند. نقش اصلی این سریال که محصولی از سرویس آنلاین پارامونت پلاس است را نیز سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) ایفا می‌کند.

سریال «تولسا کینگ» همکاری دیگری بین تیلور شریدان و سرویس آنلاین پارامونت پلاس به شمار می‌رود که قبلا در سریال «یلواستون»، سریال 1883 و سریال شهردار کینگزتاون (Mayor of Kingstown) با یکدیگر همکاری داشته‌اند. فصل اول سریال «تولسا کینگ» ۱۰ قسمت دارد که دو قسمت ابتدایی آن در تاریخ ۱۳ نوامبر (یکشنبه ۲۲ آبان) روی سرویس پارامونت پلاس عرضه می‌شوند و بقیه قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

سریال آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین (Pitch Perfect: Bumper in Berlin)

سریال آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین (Pitch Perfect: Bumper in Berlin)

اتفاقات «سریال آوازخوان حرفه‌ای: بامپر در برلین» پس از رویدادهای فیلم‌ها رخ می‌دهند و در آن، آدام دیواین (Adam Devine) نقشش به عنوان بامپر را بازآفرینی خواهد کرد. بامپر پس از اینکه یکی از آهنگ‌هایش در اروپا محبوب می‌شود، به آلمان می‌رود تا شروعی تازه در حرفه خود داشته باشد.

در این سریال، فلولا بورگ (Flula Borg) نیز بار دیگر نقش پیتر کریمر را بازآفرینی خواهد کرد. سارا هایلند (Sarah Hyland)، جمیلا جمیل (Jameela Jamil) و لرا اباو (Lera Above) از جمله دیگر بازیگران این سریال هستند. پخش سریال از تاریخ ۲۳ نوامبر (چهارشنبه ۲ آذر) شروع می‌شود.

سریال ویلو (Willow)

سریال Willow

سریال «ویلو» بر اساس فیلم کلاسیکی به همین نام محصول ۳۴ سال پیش ساخته شده است. این فیلم اثری ماجراجویی از کمپانی لوکاس‌فیلم و ساخته ران هاوارد (Ron Howard) و جورج لوکاس (George Lucas) است.

اتفاقات این سریال دهه‌ها پس از اتفاقات فیلم اصلی رخ می‌دهد و در آن، وارویک دیویس (Warwick Davis) نقش اصلی را بازی خواهد کرد. این سریال هشت قسمت دارد که پخش آن از تاریخ ۳۰ نوامبر (چهارشنبه ۹ آذر) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع می‌شود.

تاریخ پخش فصل‌های جدید سریال‌ها

فصل ششم سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty): یکشنبه ۱۳ شهریور

فصل پنجم سریال کبرا کای (Cobra Kai): جمعه ۱۸ شهریور

فصل ششم سریال 9-1-1: دوشنبه ۲۸ شهریور

فصل بیستم سریال NCIS: دوشنبه ۲۸ شهریور

فصل دوم سریال دبستان ابوت (Abbott Elementary): چهارشنبه ۳۰ شهریور

فصل یازدهم سریال آتش‎نشان‌های شیکاگو (Chicago Fire): چهارشنبه ۳۰ شهریور

فصل دهم سریال اداره پلیس شیکاگو (Chicago PD): چهارشنبه ۳۰ شهریور

فصل هشتم سریال بیمارستان شیکاگو (Chicago Med): چهارشنبه ۳۰ شهریور

فصل بیست و چهارم سریال نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه (Law & Order: SVU): پنجشنبه ۳۱ شهریور

فصل پنجم سریال تازه‌کار (The Rookie): یکشنبه ۳ مهر

فصل ششم شلدون جوان (Young Sheldon): پنجشنبه ۷ مهر

بخش سوم فصل یازدهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead): یکشنبه ۱۰ مهر

فصل سوم سریال راک جوان (Young Rock): جمعه ۱۳ آبان

فصل پنج سریال یلواستون (Yellowstone): یکشنبه ۲۲ آبان


در کنار سریال‌های جدیدی که در فصل پاییز و زمستان سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین مختلف پخش خواهند شد، بیننده‌ها منتظر فصل‌های جدیدی از سریال‌های محبوب خود نیز هستند. شما منتظر کدام یک از این سریال‌ها هستید؟

منبع: اسکرین رنت

mariovahid gamerAlijokermeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا