هاست پرسرعت
بازی

بهترین فیلم های اکشن 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022

سال 2022 برای دانلود فیلم هر ژانری که دوست دارید، از کمدی گرفته تا ترسناک و مستند، سال سرگرم کننده ای خواهد بود، زیرا استودیوهایی که با تاخیرهای همه گیر مواجه شده بودند، حالا سرانجام همگی دارند فیلم هایی را منتشر می کنند که دو یا سه سال منتظر آنها بوده ایم. فهرست فیلم‌های اکشن ۲۰۲۲ بسیار هیجان‌انگیز است، زیرا چندین فرنچایز محبوب و کارگردان بزرگ با قسمت‌های جدیدی از فیلم‌های مورد علاقه ما بازگشته‌اند. از جان ویک تا ثور تا تاپ گان. اینجا راهنمای شما برای بهترین فیلم‌ سینمایی (تا کنون) است.

آمبولانس

بازیگران: جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم، ایزا گونزالس، گرت دیلاهانت، کایر اودانل، موزس اینگرام، خوزه پابلو کانتیلو و کیلی تران

چرا ارزش دیدن دارد: مایکل بی کارگردان «تبدیل شوندگان» همیشه در ساخت صحنه های اکشن عالی عمل می کند. او بر سر این فیلم یعنی جدیدترین فیلم خود نیز قمار بزرگی کرده است. یک دامپزشک (متین) که برای جراحی همسرش به پول زیادی نیاز دارد، از دوستش (جیلنهال) دزدی می کند. این زوج در نهایت یک آمبولانس را می دزدند و یک تکنسین اورژانس (گونزالس) و یک پلیس به شدت مجروح شده را به عنوان گروگان می گیرند.

بتمن

بازیگران: رابرت پتینسون، زوئه کراویتز، اندی سرکیس، جفری رایت، بری کیوگان، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، پل دانو و کالین فارل

چرا ارزش دیدن دارد: وقتی شنیدیم که پتینسون قرار است نقش مبارز شنل پوش را بازی کند، همه تعجب کردند که این چه نوع فیلمی از آب در خواهد آمد. تریلرها، داستانی تاریک و بی‌رحمانه را نشان می‌دهند که چندین شخصیت شرور معروف DC(از جمله کراویتز در نقش Catwoman) نیز در آنها وجود دارند و حالا این ماییم که نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم!

بهترین فیلم های اکشن 2022

شهر گمشده

بازیگران: ساندرا بولاک،چنینگ تیتوم،دنیل رادکلیف،پتی هریسون،اسکار نونز و داواین جوی راندولف

چرا ارزش دیدن دارد: وقتی یک فیلم اکشن با سرعت بالا خنده دار هم باشد، این دیگر عالی است! این فیلم ما را از هر دو جنبه هیجان زده می کند. بولاک نقش یک رمان‌نویس عاشق و گوشه‌نشین را بازی می‌کند که در حالی که با ستاره ی روی جلد کتابش (تاتوم) در حال سفر است، در یک جنگل گروگان گرفته می‌شوند.

همه چیز همه جا به یکباره

تاریخ انتشار: 25 مارس 2022

بازیگران: میشل یو، جیمی لی کرتیس، که هوی کوان، جیمز هونگ، استفانی هسو، اندی لی، برایان لی، هری شوم، جونیور و جنی اسلیت

چرا ارزش دیدن دارد: میشل یوه به خاطرات نسخه های مشابه خود دسترسی پیدا می کند و ورود دنیاهای موازی را تجربه می کند.

پیمانکار

بازیگران: کریس پاین، بن فاستر، فلوریان مونته‌آنو، جیلیان جاکوبز، کیفر ساترلند، ادی مارسان و جی دی پاردو

چرا ارزش دیدن دارد: پاین در چند سال گذشته (به جز فیلم‌های Wonder Woman)حضور کم رنگی در سینما داشته است، بنابراین ما از دیدن او در این فیلم اکشن جدید در نقش یک مامور سابق نیروهای ویژه که به خارج از کشور برای یک ماموریت مخفی فرستاده شده است، خیلی هیجان‌زده ایم!

بهترین فیلم های اکشن 2022

مرد شمالی

بازیگران: الکساندر اسکارسگارد، نیکول کیدمن، اتان هاوک، کلیس بنگ، آنا تیلور جوی، ویلم دافو و بیورک

چرا ارزش دیدن دارد: یک شاهزاده وایکینگ که تبعید شده است قول می دهد از عمویی که در این حماسه تلخ همه چیز را از او گرفته است، انتقام بگیرد.

دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی

تاریخ انتشار: 6 می 2022

تبلیغات

بازیگران: بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، ریچل مک آدامز، بندیکت وانگ، چیوتل اجیوفور، ژئوچیتل گومز، مایکل استولبارگ و پاتریک استوارت

چرا ارزش دیدن دارد: اینجا قهرمان مارول، دکتر استرنج، بالاخره دنباله مستقل خود را با هزاران هرج و مرج چندجهانی و کمک گرفتن از اسکارلت جادوگر (از دنیای وانداویژن) به صحنه آورده است.

خلاصه

بازیگران: ما دونگ سوک (با نام مستعار دان لی)، سوکو سون، چوی گوی هوا، ها جون و پارک جی یونگ

چرا ارزش دیدن دارد: دنباله‌ای بر یک اکشن هیجان‌انگیز محبوب (2017 The Outlaws. در این فیلم کره‌ای، ما دونگ سوک نقش خود در فیلم جاودانگان (یک پلیس بی رحم) را تکرار می‌کند.

دنیای ژوراسیک: سلطه

بازیگران: کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، دانیلا پیندا، کریستوفر پولاها، عمر سای، بی دی وانگ، سم نیل، جف گلدبلوم و لورا درن

چرا ارزش دیدن دارد: طرفداران دایناسورها، آماده شوید! سری فیلم های Jurassic World بالاخره در راه اند. بازگشتی افسانه ای، سه سال پس از وقتی که دایناسورها را در حال دویدن جایی بیرون از پارک ژوراسیک دیدیم. این فیلم همچنین نیل، گلدبلوم و درن را در نقش های خود از فیلم های اصلی پارک ژوراسیک بازمی گرداند و به صحنه می آورد.

عملیات فورچون: ترفند جنگی

بازیگران: جیسون استاتهام، اوبری پلازا، جاش هارتنت، کری الوز، باگزی مالون و هیو گرانت

چرا ارزش دیدن دارد: در این کمدی اکشن گای ریچی، گروهی از جاسوسان با یک ستاره هالیوود همکاری می کنند تا فروش یک فناوری جدید و مرگبار جنگی را متوقف کنند.

شاهزاده خانم

بازیگران: جوی کینگ، دومینیک کوپر، الکس رید، کاتلین رز داونی، ورونیکا انگو، ایوو آراکوف و میتکو آنجلوف

چرا ارزش دیدن دارد: جوی کینگ در این اکشن کمدی نقش یک شاهزاده خانم جنگجو را بازی می کند که حاضر نیست با یک پسر از یک خانواده سلطنتی و سادیست (دومینیک کوپر) ازدواج کند.

ثور: عشق و تندر

بازیگران: کریس همسورث، ناتالی پورتمن، تایکا وایتیتی، تسا تامپسون، کریستین بیل، کارن گیلان و راسل کرو

چرا ارزش دیدن دارد: فیلم مستقل بعدی ثور، جین فاستر (پورتمن)، عشق خدای آسگارد را از دو فیلم اول دوباره بر روی صحنه بازمی گرداند. با این حال، در این فشن شوی وحشیانۀ تایکا وایتیتی، فاستر در حاشیه نخواهد ایستاد. طبق گزارشات، او اولین ثور زن خواهد بود که وقتی ثور اصلی (همسورث) نیست، چکش را می گیرد.

بهترین فیلم های اکشن 2022

“مرد خاکستری”

بازیگران: رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، رگی-ژان پیج ، آنا دی آرماس، جسیکا هنویک، جولیا باترز، آلفری وودارد، بیلی باب تورنتون

چرا ارزش دیدن دارد: این فیلم جاسوسی اثر برادران روسو (کارگردانان انتقام‌جویان)، شخصیت اصلی خود، جاسوسی به نام سیا (گاسلینگ) را نشان می دهد که پس از اینکه از راز تاریک آژانس مطلع می شود، در مقابل همکار سابق سادیستش (کریس ایوانز اینجا با سبیل) قرار می‌گیرد. (اینجا همچنین بازگشت رگی-ژان پیج را نیز داریم)

“قطار گلوله”

بازیگران: برد پیت، ساندرا بولاک، جوی کینگ، اندرو کوجی، برایان تایری هنری، مایکل شانون، آرون تیلور جانسون، هیرویوکی سانادا و بانی بد

چرا ارزش دیدن دارد: این فیلم جدید از کارگردان بلوند اتمی، دیوید لیچ در قطار پرسرعت معروف توکیو اتفاق می‌افتد و داستان پنج قاتل را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند اهداف تعیین‌شده شان به هم مرتبط هستند. اگر می خواهید برد پیت و بانی بد را در یک مبارزه بی وقفه تماشا کنید، این فیلم را در لیست فیلم های بعدی خود قرار دهید.

“جانور”

بازیگران: ادریس البا، ایانا هالی، لیا ساوا جفریس و شارلتو کوپلی

چرا ارزش دیدن دارد: در سفری به آفریقا، مردی (البا) که اخیراً همسر خود را از دست داده است به همراه دو دخترش در تیررس یک شیر مرموز و فوق العاده شرور به دام می‌افتند.

“زن پادشاه”

بازیگران: ویولا دیویس، لاشانا لینچ، جان بویگا، شیلا آتیم، آدرین وارن، سوسو مبدو، جیم لاوسون و جردن بولگر

چرا ارزش دیدن دارد: این حماسه تاریخی از جینا پرینس-بایتوود (کارگردان نگهبانانی از دیرباز) از پادشاهی داهومی، یکی از قدرتمندترین ایالت های آفریقا در قرن 18 و 19، که توسط جنگجویان زن محافظت می شد، الهام گرفته شده است.

“آدم سیاه”

بازیگران: دواین جانسون، پیرس برانسون، سارا شاهی، نوآ سنتینئو، آلدیس هاج، کوئینتسا سویندل و هیم جرافی

چرا ارزش دیدن دارد: قهرمان اکشن مورد علاقه ما (با نام مستعار راک) بالاخره در حال تبدیل شدن به یک ابرقهرمان رسمی است و اینجا نقش یک ضدقهرمان باستانی با قدرت هایی برگرفته از خدایان مصر را بازی می کند.

“پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه”

بازیگران: لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، لتیتیا رایت، دانیل کالویا، وینستون دوک، مارتین فریمن، دومینیک تورن، مایکلا کوئل و آنجلا باست

چرا ارزش دیدن دارد: بیشتر جزئیات دنباله داستان پلنگ سیاه پس از مرگ نابهنگام چادویک بوزمن مخفی نگه داشته شده اند. با غیبت تیچالا،حالا باید فرض کنیم که این بار زنان واکاندا، از جمله خواهر نابغه تیچالا، شوری (رایت) و عضوی جدید به نام آهنین قلب (تورن)، هدایت فیلم را بر عهده خواهند داشت.

‘دنیای عجیب و غریب’

بازیگران: جیک جیلنهال و آلن تودیک

چرا ارزش دیدن دارد: این انیمیشن جدید دیزنی داستان خانواده‌ای ماجراجو را روایت می‌کند که دنیای جدیدی پر از موجودات مرموز را کشف می‌کنند.

“آواتار: راه آب”

بازیگران: سام ورتینگتون، زوئی سالدانا، کیت وینسلت، میشل یو، اونا چاپلین، جیووانی ریبیسی، سیگورنی ویور و ادی فالکو

چرا ارزش دیدن دارد: آواتار بالاخره آمد! مژده برای هر کسی که دلتنگ این فیلم پرفروش است!

“استخراج 2”

بازیگران: کریس همسورث، آدام بسا، تینتین دالاکیشویلی، پاتریک نیوال، راینا کمپبل و هکتور آندریو

چرا ارزش دیدن دارد: دنباله فیلم Extraction 2020 از نتفلیکس سرانجام امسال با روایتی از تایلر راک در یک ماموریت جدید (در یکی از مرگبارترین زندان‌های جهان) به نمایش درخواهد آمد.

موایmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا