هاست پرسرعت
بازی

بیانیه عوامل Rings of Power بر علیه انتقادات نژادپرستانه

بیانیه عوامل Rings of Power بر علیه انتقادات نژادپرستانه

بازیگران و عوامل سریال Rings of Power طی یک بیانیه به مقابله با حواشی نژادپرستانه پرداخته و انتقادات آن‌ها را محکوم کرده‌اند.

حواشی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power حول محور مسائل نژادپرستانه وارد مرحله تازه‌ای شده که واکنش بازیگران و عوامل این مجموعه را در پی داشته و آن‌ها را برای مقابله با مخالفان و منتقدین متحد کرده است. طبق صحبت‌های آن‌ها، جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) جهان چند فرهنگی را خلق کرده که در آن موجودات با نژادهای مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

متن این بیانیه مشترک به صورت زیر می‌باشد:

ما به عنوان بازیگران سریال حلقه‌های قدرت، در اتحاد با یکدیگر در برابر نژادپرستی، تهدیدات و آزار و اذیت بی‌وقفه که رنگین‌ پوست‌ها را هدف قرار داده کنار یکدیگر ایستادگی خواهیم کرد. ما از نادیده گرفتن این مسائل یا تحمل آن به شدت خودداری می‌کنیم.

تبلیغات

تالکین جهانی را خلق کرده که نمایانگر فرهنگ‌های گوناگون می‌باشد. دنیایی که مردمان با نژادها و فرهنگ‌های مختلف در کنار یکدیگر ایستاده تا در برابر نیروهای شیطانی مقاومت نمایند. جهان ما هرگز شامل تنها مردم سفید پوست نبوده است؛ دنیای سرزمین میانه به هیچ عنوان مختص به سفید پوست‌ها نمی‌باشد.

با توجه به سیل گسترده انتقادات که حتی منجر به امتیازات پایین این سریال شده است، باید دید که این حواشی به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد. انتقادات حول محور دست بردن به ساخته تالکین و به تصویر کشیدن نژادهایی که در داستان‌های سرزمین میانه مورد اشاره قرار نگرفته‌اند، عملاً منجر به یک دو دستگی بزرگی شده که در صورت عدم رسیدگی می‌تواند به ضرر ساخته پرهزینه کمپانی آمازون تمام شود.

منبع: هالیوودریپورتر

DARKSIRENاریا77peyman3Lucciola Balladonlykorosawadeathwingsn'zoth the corruptorali.stopfbjg❤GOD OF WAR❤KHEDER_Pro_GamerO2FuttBuckersamulJin sakaiعمو فیل کبیرLonesome guyTlou part 2 game of the centuryM2Cianmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا