هاست پرسرعت
بازی

ستاره House of the Dragon درباره یادگیری زبان والرین می‌گوید

ستاره House of the Dragon درباره یادگیری زبان والرین می‌گوید

بازیگر سریال «House of the Dragon»، میلی آلکاک، گفته است که یادگیری زبان والرین برای این سریال برای او بسیار سرگرم کننده بوده است.

ساخت سریال‌هایی چون «Game of Thrones» و «House of the Dragon» به هیچ عنوان پروسه ساده‌ای نیست. ساعت‌های بی‌شماری صرف گریم، کلاه گیس‌ها و فیلم‌برداری در مکان‌های دشوار می‌باشد. تمرین دیالوگ یکی از مهم‌ترین کارهای سر صحنه را شامل می‌شود زیرا این سریال برای دیالوگ‌های سنگین سیاسی بین شخصیت‌های خود شناخته می‌شود. میلی آلکاک (Milly Alcock) بازیگر نقش رینیرا تارگرین موظف است تا این دیالوگ‌ها را به چندین زبان مختلف بیاموزد که پروسه تمرین دیالوگ را برای او دشوارتر می‌کند.

زبان والرین توس جورج آر. آر مارتین (George R.R. Martin) برای دنیای بازی تاج و تخت به وجود آمده است و تمامی شخصیت‌ها قادر به مکالمه در این زبان نیستند. در سریال «House of the Dragon» که بیشتر بر روی خاندان تارگرین تمرکز می‌کند، بیشتر شاهد استفاده شخصیت‌ها از این زبان هستیم. امیلیا کلارک (Emilia Clarke) در نقش دنریس تارگرین اجرایی فوق‌العاده از این زبان را ارائه داد و حالا میلی آلکاک نیز باید برای این سریال همین کار را انجام دهد.

تبلیغات

اخیرا این بازیگر در پادکستی حضور پیدا کرد و درباره سریال صحبت کرد. او گفت که یادگیری این زبان برای او بسیار سرگرم کننده بوده است و بیشتر شبیه یه یادگیری یک آهنگ در زبانی دیگر بوده است.

تایید شده است که به زودی داستان این سریال به ده سال بعد خواهد رفت، درنتیجه بازیگر شخصیت‌های چون رینیرا و آلیسنت که در حال حاضر نوجوان هستند، با بازیگرانی بزرگسال جایگزین خواهند شد. از آنجایی که فصل اول سریال به نیمه خود نزدیک می‌شود، به زودی آلکاک این سریال را ترک خواهد کرد مگر او را در فلش بک‌ها مشاهده کنیم.

منبع: مووی‌وب

DARKSIREN❾❻︵✎﹏ȏṃıԀnavidphoenixmeysambعمو فیل کبیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا