هاست پرسرعت
بازی

گزارش: داستان بازی Call of Duty 2024 به جنگ عراق می‌پردازد

گزارش: داستان بازی Call of Duty 2024 به جنگ عراق می‌پردازد

یکی از منابع داخلی سری Call of Duty به‌‌تازگی با انتشار توییتی، اطلاعاتی از داستان Call of Duty 2024 را به اشتراک گذاشته است.

طبق ادعای منبع TheGhostofHope، داستان بازی Call of Duty 2024 در اوایل تا اواخر دهه 2000 میلادی جریان دارد. به نظر می‌رسد بخشی از داستان این نسخه به جنگ عراق و عملیات Enduring Freedom مربوط است.

این دو عملیات نشان می‌دهد که بازی Call of Duty 204 احتمالاً به موارد سیاسی مانند حادثه 11 سپتامبر، تمایل ایالات متحده به یافتن و نابود کردن سلاح‌های کشتار جمعی عراق و بسیاری موارد دیگر می‌پردازد. به نظر می‌رسد استودیوی تری‌آرک (Treyarch) روی توسعه‌ی این بازی کار می‌کند. همچنین این اولین باری است که یک بازی خارج از سری Modern Warfare در یک دوره زمانی نسبتاً مدرن اتفاق می‌افتد. البته این موارد برخی از جنگ‌ها و عملیات‌هایی به شمار می‌روند که از نظر سیاسی سنگین‌تر هستند و باید دید که استودیوی تری‌آرک چه چیزهایی را در این داستان ارائه خواهد داد.

تبلیغات

در حال حاضر طبق شایعات، این احتمال وجود دارد که در سال 2023 شاهد نسخه‌ی جدیدی از Call of Duty نباشیم و این شایعه براساس یک منبع معتبر منتشر شده است. در هر صورت باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت اکتیویژن (Activsion) در این خصوص باشیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 6 آبان 1401 (28 اکتبر 2022) در دسترس دارندگان پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر نسخه‌ی Vault بازی مذکور را از طریق این لینک مشاهده کنید.

mahdi12345خلوتامیرHossein82NAli G_Hmeysambگیمرهای دو دوتا پنج تاRebel2292AlbertEmperor Nima ShamsshadowPorfosor

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا