هاست پرسرعت
خودرو

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ با کریستال‌های سواروفسکی در چراغ‌ جلو!

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ با کریستال‌های سواروفسکی در چراغ‌ جلو!

بی‌ام‌و از شاسی‌بلند پرچم‌دار X7 مدل ۲۰۲۳ با چراغ‌های مجهز به کریستال‌های سواروفسکی رونمایی کرد. این ادوات در دیلایت قرار گرفته تا باعث زیبایی و روشنایی بیشتر شود.

چراغ‌های جلوی جدید بی‌ام‌و که اولین بار در نسل جدید سری ۷ کد G70 و مدل برقی i7 معرفی شدند از چند ماه دیگر برای X7 نیز قابل انتخاب خواهند بود. جدای از نام متفاوت و کمی سخت انتخابی برای این کریستال‌ها، آپشن چراغ‌های یاد شده در دیلایت ها قرار می‌گیرند. همان‌طور که می‌دانید نسخه فیس لیفت شده بی‌ام‌و X7 مدل ۲۰۲۳ چند ماه پیش عرضه شده و دیلایت های آن در بالای چراغ‌های اصلی و در دسته‌ای جداگانه قرار گرفته‌اند تا کمی مشابه سدان پرچم‌دار بی‌ام‌و باشند.

آپشن چراغ‌های دارای کریستال‌های سواروفسکی قبلاً در پیکربندی آنلاین شاسی‌بلند بی‌ام‌و قابل انتخاب بوده و قیمت قابل‌توجه ۲۳۰۰ دلاری دارد. چراغ‌های موردبحث از ۲۲ LED که به شکل L نصب شده‌اند تشکیل می‌شوند و زمانی که خودرو را قفل/باز می‌کنید ظاهری جذاب پیدا می‌کنند. همچنین بی‌ام‌و می‌گوید چراغ‌های جلوی X7 مدل ۲۰۲۳ فقط به جذابیت بصری ختم نخواهند شد زیرا دیلایت های ارتقا یافته آن بیشتر از نمونه‌های استاندارد دیده می‌شوند.

بی‌ام‌و خاطرنشان می‌سازد کریستال‌های سواروفسکی نور را در وجوه زیادی بازتاب می‌کنند و همراه با نورپردازی خاص جلوپنجره باعث ایجاد امضای نورانی متمایز شاسی‌بلند X7 می‌شوند. جدای از انجام‌وظیفه به عنوان دیلایت ها یا چراغ‌های روز روشن، این LED ها به عنوان چراغ‌های جانبی نیز عمل می‌کنند. جدای از چراغ‌ها می‌توانیم به جلوپنجره بزرگ شاسی‌بلند X7 نیز اشاره کنیم که آپشن انتخاب نورپردازی برای آن با قیمت حدود ۶۰۰ دلار وجود دارد. البته نسخه فول M60i قدبلند بی‌ام‌و به‌صورت استاندارد از جلوپنجره نورانی سود می‌برد. در آینده محصولات بیشتری از باواریا با جلوپنجره نورانی تولید خواهند شد و گفته می‌شود X5 فیس لیفت هم در لیست انتظار دریافت چنین آپشنی قرار دارد.

در خبر مرتبط دیگر باید گفت X7 به پکیج سفارشی M شادولاین بدنه تجهیز شده و در چند ماه آینده می‌توان آن را به نوار پشتی با طرح مشکی براق سفارش داد. شاسی‌بلند فول سایز بی‌ام‌و همچنین از توانایی پارک از راه دور با استفاده از برنامه گوشی هوشمند مای بی‌ام‌و استفاده خواهد کرد. همین تکنولوژی در مدل‌های iX و سری ۷ مجهز به دستیار پارک حرفه‌ای نیز قابل انتخاب است.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا