هاست پرسرعت
بازی

تاریخ انتشار بتای خصوصی Rainbow Six Mobile مشخص شد

تاریخ انتشار بتای خصوصی Rainbow Six Mobile مشخص شد

بازیکنان به‌زودی این فرصت را خواهند داشت که Rainbow Six Mobile را روی دستگاه اندرویدی خود امتحان کنند.

بازی Rainbow Six Mobile، یک بازی جدید در این فرنچایز است که برای دستگاه های تلفن همراه ساخته می‌شود. به‌زودی یک نسخه آزمایشی از این بازی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. نسخه بتا شامل نقشه Clubhouse است که بازیکنان Rainbow Six باید با آن آشنا باشند. به جای پورت مستقیم، Rainbow Six Mobile از چند نقشه و اپراتورهای مشابه استفاده می‌کند، اما بازی هویت مستقل خود را دارد.

تبلیغات

بازیکنان می‌توانند امروز برای دسترسی به نسخه بتای این بازی ثبت نام کنند. فعالیت‌های موبایلی یوبی‌سافت در حال رشد است. در جریان نمایش Ubisoft Forward، این شرکت پنجره انتشار بتای Rainbow Six Mobile را اعلام کرد. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که از تاریخ 21 شهریور 1401 (12 سپتامبر 2022) آن را امتحان کنند. پیش از این استودیو یک آلفای خصوصی برای Rainbow Six Mobile برگزار کرد. این بتا قرار است میزان محتوایی را که بازیکنان می‌توانند آزمایش کنند، با نقشه Clubhouse موجود در Seige افزایش دهد.

سایر مکان‌های قابل توجه شامل بانک و مرز است که به افراد فرصت می‌دهد تا در محله‌های نزدیک و مناطق بازتر بازی کنند. بازی Rainbow Six Mobile گیم پلی 5v5 این سری را با اپراتورهای مختلف حفظ خواهد کرد. یوبی‌سافت می‌خواهد این یک تجربه معتبر و مستقل از Rainbow Six باشد که فقط برای دستگاه‌های تلفن همراه ساخته شده است. به این ترتیب، تیم سازنده لزوما برای حفظ هویت بصری بازی تلاش نمی‌کند.

دانلود 720
دانلود 1080
just_abolfazl_Dr.PyroAli G_Hمتینmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا