هاست پرسرعت
بازی

تاریخ پخش انیمیشن سینمایی Avatar: The Last Airbender مشخص شد

تاریخ پخش انیمیشن سینمایی Avatar: The Last Airbender مشخص شد

کمپانی پارامونت به صورت رسمی از تاریخ پخش نخستین انیمیشن سینمایی Avatar: The Last Airbender پرده‌برداری کرد.

انیمیشن سریالی Avatar: The Last Airbender که بین سال‌های 2005 تا 2008 از شبکه نیکلودئون پخش می‌شد، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان جذب خود کرده بود. با توجه به محبوبیت و موفقیت این مجموعه، طرفداران آن سال‌ها منتظر بوده‌اند تا محتوای بیشتری را از این فرنچایز دریافت نمایند. اتفاقی که پس از سال‌ها بالاخره رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است.

طبق گزارشی که منتشر شده است، تیم سازنده مجموعه‌های Avatar: The Last Airbender و The Legend of Korra بازگشته‌اند تا سه انیمیشن سینمایی را برای طرفداران تدارک ببینند. حال نیز کمپانی پارامونت تاریخ پخش نخستین فیلم از این سه‌گانه را اعلام کرده که می‌تواند هیجان طرفداران را به دنبال داشته باشد. زیرا طبق اعلامیه این کمپانی فیلم‌سازی، در تاریخ 10 اکتبر 2025 (18 مهر 1404) می‌توانیم شاهد پخش نخستین فیلم انیمیشنی بدون عنوان از فرنچایز آواتار باشیم.

علی‌رغم این که هیچ اطلاعاتی از این پروژه‌ها در دسترس نمی‌باشد، اما به سبب حضور خالقان اصلی این مجموعه یعنی مایکل دانته دی‌مارتینو (Michael Dante DiMartino) و برایان کونیتزکو (Bryan Konietzko) در پشت صحنه، طرفداران آواتار می‌توانند از بابت کیفیت این انیمیشن‌های سینمایی آسوده خاطر باشند.

تبلیغات

مجموعه تلویزیونی Avatar: The Last Airbender را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ساخته‌های دنیای غرب خطاب کرد که با استقبال خوبی از سمت بینندگان شرقی مواجه شده است. این پروژه قطعاً به عنوان یکی از آثار مورد انتظار دنیای انیمیشن شناخته می‌شود که می‌تواند خاطرات ماجراجویی‌های جذاب آنگ و دوستانش را برای طرفداران این فرنچایز یادآورد شود.

با وجود این که زمان زیادی تا پخش نخستین پروژه سینمایی از این فرنچایز باقی مانده است، اما قطعاً کمپانی پارامونت در نظر دارد تا بهترین اثر ممکن را برای طرفداران آواتار به ارمغان بیاورد.

منبع: مووی‌وب

Ali G_H

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا