هاست پرسرعت
بازی

تاریخ پخش فصل دوم سریال Hunters مشخص شد + تصاویر تازه

تاریخ پخش فصل دوم سریال Hunters مشخص شد + تصاویر تازه

به تازگی تاریخ پخش فصل دوم سریال Hunters با بازی آل پاچینو به همراه تصاویری تازه از آن منتشر شده است.

سریال شکارچیان (Hunters) اثری از دیوید ویل (David Weil) به شمار می‌رود که داستان آن تاریخی متفاوت را به تصویر می‌کشد و به اتفاقات پس از جنگ جهانی و توطئه‌های مختلف می‌پردازد و همچنین تلاش برای دستگیری مجرمان جنگی نازی را نشان می‌دهد.

سرویس آنلاین آمازون پرایم اولین فصل از سریال «شکارچیان» را در سال ۲۰۲۰ میلادی پخش کرده بود و پس از تمدید آن برای فصل دوم، به تازگی تصاویری از آن منتشر کرده است که بازیگران مختلف آن را نشان می‌دهد. در ادامه این تصاویر را مشاهده می‌کنید.

سریال «شکارچیان» در فصل دوم نیز ادامه داستان شکارچیان نازی را دنبال می‌کند که سعی دارند جنایتکاران نازی را دستگیر و مجازات کنند و این در حالی است که این جنایتکاران در جامعه آمریکا نفوذ کرده‌اند و به دنبال شکل دادن به رایش چهارم هستند.

تبلیغات

در پایان اتفاقات فصل اول سریال، آشکار شد که نه تنها آدولف هیتلر زنده است بلکه او خود را مهیای دوباره به قدرت رسیدن می‌کند. بازیگر آلمانی اودو کی‌یر (Udo Kier) قرار است نقش هیتلر را در فصل دوم سریال «شکارچیان» بازی کند.

فصل دوم سریال «شکارچیان» علاوه بر داستان ذکر شده در بالا، قرار است به رویدادهای گذشته نیز ببرد و همین نیز این امکان را فراهم کرده تا آل پاچینو (Al Pacino) بار دیگر نقش خودش در این اثر را بازآفرینی کند. از جمله دیگر بازیگران سریال «شکارچیان» می‌توان به لوگان هرمن (Logan Lerman)، جریکا هینتون (Jerrika Hinton)، جاش رندور (Josh Radnor) و تعدادی دیگر اشاره کرد.

فصل دوم سریال «شکارچیان» آخرین فصل از این سریال خواهد بود که پخش آن از تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا