هاست پرسرعت
بازی

تاریخ پخش Thor: Love and Thunder در دیزنی‌پلاس اعلام شد

تاریخ پخش Thor: Love and Thunder در دیزنی‌پلاس اعلام شد

سرانجام استودیو مارول تاریخ پخش فیلم Thor: Love and Thunder در سرویس دیزنی‌پلاس را اعلام کرد.

با توجه به این که در حال نزدیک شدن به پایان اکران فیلم Thor: Love and Thunder درر سینما هستیم، مخاطبین به زودی می‌توانند شاهد انتشار این پروژه فاز چهارم مارول در سرویس دیزنی‌پلاس باشند. خبری که به صورت رسمی از سوی استودیو مارول اعلام شده و می‌تواند انتظار مخاطبین برای تماشای این اثر را پایان دهد.

طبق اعلامیه رسمی استودیو مارول، چهارمین فیلم اختصاصی ثور خدای رعد، در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور) در سرویس دیزنی‌پلاس برای مخاطبین در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین بینندگان می‌توانند به پشت صحنه این فیلم که تحت عنوان ASSEMBLED: The Making of Thor: Love and Thunder شناخته می‌شود نیز دسترسی داشته باشند.

تبلیغات

آخرین فیلم از دنیای سینمایی مارول، روایت‌گر دوران بازنشستگی ثور پس از وقایع آخرین فیلم انتقام‌جویان می‌باشد. جایی که او پس از یک دوره استراحت مجبور می‌شود تا به مقابله با گور، قصاب خدایان پرداخته و با کمک جین فاستر جهان را نجات دهد.

علی‌رغم تبلیغات صورت گرفته، اما Thor: Love and Thunder یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های MCU لقب گرفت که انتقادات بسیاری را دریافت کرد. مسئله‌ای که باید دید مارول چه واکنشی به آن نشان خواهد داد.

منبع: مووی‌وب

meysambموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا