هاست پرسرعت
بازی

تایید انتشار بازی Sea of Stars روی کنسول‌های ایکس باکس

تایید انتشار بازی Sea of Stars روی کنسول‌های ایکس باکس

استودیو Sabotage قصد دارد با توسعه و انتشار بازی Sea of Stars، بار دیگر طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک را به وجد آورد. این توسعه‌هنده قبلا اعلام کرده بود که بازی Sea of Stars قرار است در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۲ (۲۹ آگست ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود. حال استودیو Sabotage کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را به فهرست پلتفرم‌های مقصد بازی آینده‌ی خود اضافه کرده است.

داستان بازی Sea of Stars در دنیایی یکسان با The Messenger اتفاق می‌افتد و روایت آن روی دو شخصیت به نام‌های Valere و Zale متمرکز است که از Eclipse Magic برای مبارزه با نیروهای The Fleshmancer و مستعمره‌هایش استفاده می‌کنند. علاوه‌بر این، قهرمانان دیگری در این مسیر به Valere و Zale می‌پیوندند تا بازی Sea of Stars در مجموع ۶ شخصیت قابل کنترل داشته باشد و هر کدام از آن‌ها مجموعه‌ای منحصر‌به‌فرد از مهارت‌ها را ارائه کنند.

گیم‌پلی مبارزه‌ی بازی Sea of Stars شامل نبردهای نوبتی و مبتنی بر استراتژی خواهد بود و بازیکنان با پیشروی در داستان به مرور پیشرفت خواهند کرد. همان‌طور که بازیکنان جهان بازی را کاوش می‌کنند، از مناطق مختلف بالا می‌روند یا از روی موانع می‌پرند، می‌توانند از طراحی پیکسلی و کلاسیک آن‌ها لذت ببرند. علاوه‌بر این یاسونوری میتسودا، آهنگساز مشهور مجموعه Xenoblade Chronicles، در حال ساخت موسیقی متن این بازی است. منتظر جزئیات بیشتر و نمایش گیم‌پلی بازی Sea of Stars در ماه‌های آینده باشید.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا