هاست پرسرعت
بازی

تایید رسمی ساخت فصل ۲ سریال The Last of Us

تایید رسمی ساخت فصل ۲ سریال The Last of Us

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به‌صورت رسمی اعلام شد که سریال The Last of Us باتوجه‌به موفقیت دو قسمت نخست خود برای فصل دوم تمدید شده است. این اتفاق در حالی رخ داد که مجموع تعداد بینندگان اولین قسمت سریال لست آو آس به نویسندگی نیل دراکمن و کریگ مازن به ۲۲ میلیون نفر رسید.

رضایت ۹۷ درصدی منتقدها از فصل اول سریال The Last of Us براساس نقدهای ثبت‌شده در راتن تومیتوز و افزایش ۲۲ درصدی و بی‌سابقه‌ی تعداد بینندگان قسمت دوم نسبت به قسمت اول را می‌توان از جمله موفقیت‌هایی دانست که نشان می‌دادند لست آو آس شانس تمدید شدن برای فصل دوم را دارد.

نیل دراکمن، یکی از خالقین سری بازی لست آو آس در این‌باره نوشت: «فروتن، مفتخر و حقیقتا دست‌پاچه هستم که بسیاری از مردم به سراغ اثر آمدند و به بازگویی داستان سفر جول و الی متصل شدند. همکاری با کریگ مازن، بازیگرها، تیم پشت صحنه‌ی فوق‌العاده‌ی ما و شبکه HBO از انتظارات بالای من نیز فراتر رفت. حالا ما لذت فراوان انجام دوباره‌ی این کار با فصل دوم را داریم».

هالیوود ریپورتر می‌گوید براساس صحبت‌های پیشین کریگ مازن به نظر می‌رسد که فصل دوم هیچ وقتی را هدر نمی‌دهد و به سرعت سراغ اقتباس بازی The Last of Us Part II می‌رود. مازن، خالق مینی‌سریال چرنوبیل درباره‌ی قطعی شدن تولید فصل دوم گفت: «من از نیل دراکمن و HBO برای همکاری‌مان بسیار سپاسگزارم. از میلیون‌ها نفر که در این سفر به ما پیوستند، حتی بیشتر از آن‌ها ممنونم. مخاطب‌ها به ما فرصت ادامه دادن داستان را دادند. به‌عنوان یک طرفدار شخصیت‌ها و جهانی که نیل و ناتی‌داگ خلق کردند، نمی‌توانستم بیشتر از این برای شیرجه زدن دوباره [در قصه] آماده باشم».

دوشنبه صبح قسمت سوم فصل اول سریال The Last of Us با نام Long Long Time پخش می‌شود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا