هاست پرسرعت
بازی

تبلیغ Deathloop، انحصاری کنسولی PS5، روی ایکس باکس پدیدار شد

تبلیغ Deathloop، انحصاری کنسولی PS5، روی ایکس باکس پدیدار شد

به نظر می‌رسد که تبلیغ بازی Deathloop، انحصاری کنسولی PS5، روی رابط کاربری ایکس باکس مشاهده شده است و احتمالاً به زودی رونمایی رسمی رخ بدهد.

Deathloop، عنوان اکشن استودیوی آرکین (Arkane)، در تاریخ 23 شهریور 1400 (14 سپتامبر 2021) برای پلی استیشن 5 و PC عرضه شد. حالا پس از طی بازۀ زمانی 1 ساله، سرانجام مایکروسافت می‌تواند این بازی را به کنسول خود یعنی ایکس باکس بیاورد.

با انتخاب تبلیغ در داشبورد ایکس باکس، به هیچ صفحه‌ای هدایت نخواهید شد و به نظر می‌رسد که تبلیغ مذکور زودهنگام در رابط کاربری قرار گرفته است. همچنین، هیچ اشاره‌ای به سرویس ایکس باکس گیم پس نشده، اما انتظار می‌رود که در روز عرضه شاهد انتشار بازی روی سرویس یاد شده باشیم.

تبلیغات

روز گذشته، یک منبع داخلی معتبر به رونمایی از نسخۀ ایکس باکس Deathloop در مراسم TGS 2022 اشاره کرده بود که فردا افتتاحیۀ آن برگزار خواهد شد. وی همچنین به این موضوع اشاره کرده است که نسخۀ ایکس باکس Deathloop دقیقاً در روز معرفی، منتشر شده و به سرویس گیم پس نیز خواهد آمد.

همان‌طور که می‌دانید، سونی طی قراردادی یک ساله با بتسدا (Bethesda)، دو بازی Deathloop و GhostWire: Tokyo را به صورت انحصاری کنسولی از آن خود کرد و مایکروسافت نیز پس از تصاحب این شرکت، به قرارداد یاد شده احترام گذاشت.

نظر شما در این باره چیست؟

hamedvnjohn117Dr.Pyroامیر حسینTlou part 2 game of the centurymeysambPayaCastامیرHunTeR007IrNvahid gamerعلیRaminEmperor Nima ShamsJin sakaiPorfosorعمو فیل کبیرکاکاسنگیBehzaaadMMYKINGMohsenj74more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا