هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید بازی Lies of P با محوریت نمایش قدرت کارت گرافیک RX 7900 XTX

تریلر جدید بازی Lies of P با محوریت نمایش قدرت کارت گرافیک RX 7900 XTX

Lies of P را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای علاقه‌مندان به بازی‌های سولزلایک، مخصوصا بازی بلادبورن دانست. تابه‌امروز نمایش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی منتشر شده که سیستم مبارزات و فضاسازی Lies of P کاربران را تاحدی به یاد Bloodborne می‌اندازد.

این در حالی است که عرضه بازی‌های ویدیویی روی کامپیوتر و ارائه یک تجربه خوب درحد و اندازه نسخه کنسولی یا حتی بیشتر، موردی است که برای کاربران پی سی اهمیت دارد. حال شرکت AMD، برای به‌نمایش گذاشتن قدرت کارت گرافیک RX 7900 XTX، تریلر جدیدی را از Lies of P منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشرشده، شاهد اجرا بازی روی رزولوشن 8K هستیم و بخشی از مبارزات بازی به‌نمایش گذاشته می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که ویدیو ذکر شده برای آپلود در یوتیوب به رزولوشن 4K کاهش پیدا کرده است.

ازاین‌رو آنطور که باید و شاید، کیفیت نهایی و مدنظر قابل مشاهده نیست. اما Lies of P همچنان از حیث بصری زیبا و چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از Lies of P را مشاهده کنید و نظرات خود را با gsxr در میان بگذارید.

بازی Lies of P در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود. مشترک‌های سرویس گیم پس هم از روز اول عرضه می‌توانند این بازی را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه تجربه کنند.

تماشا از یوتیوب با کیفیت اصلی


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا