هاست پرسرعت
بازی

تریلر قسمت آخر فصل سوم سریال The Boys منتشر شد

تریلر قسمت آخر فصل سوم سریال The Boys منتشر شد

تریلر آخرین قسمت از این فصل سریال The Boys، نبرد نهایی بین نوآر و بن را به تصویر می‌کشد.

تذکر: متن زیر حاوی اسپویل است

در قسمت‌های قبلی مشخص شد که برخلاف تصور ابتدایی مبنی بر اینکه بن (Soldier Boy) در نیکاراگوئه کشته شده، زنده است و به کمک بیلی قصاب با بازی کارل اربن (Karl Urban) و همراهانش از روسیه بازگردانده می‌شود. او در تمام این سال‌ها در روسیه زندانی بود و آنجا روی او آزمایش‌های مختلفی انجام می‌شد.

حال بن به دنبال انتقام از گروه پی‌بک و در راس آن‌ها، نوآر است که به او در سال 1984 از پشت خنجر زدند. او به کمک بیلی قطاب و هآگی کمپبل به دنبال شکار نوآر و سایر اعضای سابق گروه پی‌بک هستند. از دیگر کسانی که این توطئه را پی‌ریزی کردند، رئیس کمپانی وات بود که پیشنهاد تحویل او به روسیه را مطرح کرد.

تریلر منتشر شده از این قسمت، نوآر را در حال تیز کردن سلاحش برای نبرد با بن، بیلی و هاگی نشان می‌دهد؛ در همین حال، هوم‌لندر به او هشدار می‌دهد که هر چه‌قدر هم که او به این کار ادامه دهد؛ باز هم سلاحش نمی‌تواند خراشی روی بدن بن ایجاد کند. همچنین این تریلر به نبرد دیگری مابین بیلی و هوم‌لندر اشاره می‌کند.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این قسمت را در زیر تماشا یا دانلود کنید.

دانلود

سریال The Boys که توسط اریک کریپک (Eric Kripke) و براساس کمیکی به همین نام از گارث انیس (Gareth Ennis) و داریک رابرتسون (Darick Robertson) خلق شده است، هم‌اکنون در سرویس آمازون پرایم در دسترس قرار دارد. از بازیگران این سریال می‌توان به کارل اربن و آنتونی استار (Antony Starr) اشاره کرد.

منبع: اسکرین رنت

یوهانSquatlatex2meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا