هاست پرسرعت
بازی

تریلر پری-آلفای Skate 4 منتشر شد و فراخوان تست آن آغاز گردید

تریلر پری-آلفای Skate 4 منتشر شد و فراخوان تست آن آغاز گردید

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، ویدیوی جدیدی را از نسخه‌ی بعد فرنچایز Skate منتشر کرد که به گفتهٔ خودش نسخه‌ی «پری پری پری-آلفای بازی است.»

ویدیوی نمایش داده شده، یک طرح اولیه (Wire-Frame) از دنیای جهان‌آزاد جدیدی است که عنوان بعدی سری Skate در آن رخ می‌دهد. در بخش‌های بعدی ویدیو، طراحی‌های گرافیکی کامل‌تری نمایش داده می‌شوند‌‌. یک متن را می‌توان مشاهده کرد که اشاره می‌کند این ویدیو از نسخۀ «پری پری پری-آلفای بازی گرفته شده است.»

در حال حاضر بازیکنان می‌توانند برای آزمایش بازی در سایت الکترونیک آرتس ثبت‌نام کنند.

این تریلر جدید، عناصر پیمایش (Traversal Elements) تازه‌ای را نشان می‌دهد که در عناوین قبلی این بازی وجود نداشتند؛ مواردی مانند پریدن بین دو لبه. تریلر مذکور اشاره می‌کند که تعداد بازیکنانی که می‌توانند در کنار هم به اسکیت کردن بپردازند، به صورت قابل‌توجهی افزایش یافته است.

در ماه آپریل، جف گراب (Jeff Grubb)، افشاگر مشهور، ادعا کرد که Skate 4 قرار است شامل یک حالت اسکیت سواری آنلاین آزاد شود که در آن، کاربران می‌توانند در کنار هم به خوش‌گذرانی و ساخت پارک‌های اسکیت سواری با یکدیگر بپردازند.

گراب اشاره کرد که الکترونیک آرتس به دنبال مُدرنیزه کردن بازی، بدون کنار گذاشتن ویژگی‌های موردعلاقهٔ طرفداران در سه نسخه‌ی اصلی فرنچایز بوده است که آخرین نسخه‌ی آن در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

آقای گراب در گزارشی از برنامه ویژه خودش، یعنی Grubbsnax، گفت:

آن‌ها قرار است بعضی از ویژگی‌های امروزی را وارد بازی کنند، مخصوصاً ویژگی‌هایی که در بازی‌ مثل Forza یا عناوین آنلاین امروزی می‌بینیم که انتخاب‌های شخصی‌سازی متعددی برای شخصیت شما در بازی، پوسته‌های فراوان، پوسته‌هایی برای اسکیت بورد شما و چنین مواردی وجود دارد.

بعد از سال‌ها تقاضای طرفداران، ساخت نسخۀ بعد سری Skate، که در بین طرفداران با عنوان Skate 4 شناخته می‌شود، اما هنوز عنوان رسمی برای آن انتخاب نشده، در سال ۲۰۲۰ تأیید شد.

مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتس، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، پیش‌تر اشاره کرد که باور دارد با تمرکز بر ترندهای این صنعت حول محور محتویات ساخته شده توسط کاربران، بازی‌های جهان‌آزاد و جامعه‌ی بازی‌ها، می‌توان تقاضا برای عناوین بعدی این فرنچایز را افزایش داد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰
meysamb@alistar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا