هاست پرسرعت
بازی

تریلر گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope منتشر شد

تریلر گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope منتشر شد

یوبی‌سافت (Ubisoft) تصمیم گرفته تا رویداد Ubisoft Forward سپتامبر 2022 خود را با نمایش گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope آغاز کند. در ادامه می‌توانید هفت دقیقه از گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید.

تریلر گیم‌پلی گسترده‌ی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope بالاخره پیش از عرضه‌ی این بازی در اکتبر سال 2022 منتشر شد. سبک استراتژی نوبتی باز اول در این بازی هم حاضر هست و این بار شاهد رگه‌های علمی-تخیلی هم در آن هستیم. به علاوه شخصیت Rayman قرار است یکی از شخصیت‌هایی باشد که به عنوان بسته الحاقی به بازی اضافه خواهند شد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید:

تبلیغات
دانلود 480p
دانلود 720p
دانلود 1080p

یوبی‌سافت هم‌چنین تایید کرده که حداقل سه بسته الحاقی به عنوان بخشی از سیزن پس بازی پس از عرضه‌ی آن منتشر خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد شخصیت Rayman یکی از این بسته‌های الحاقی خواهد بود، اما محتوای دیگر بسته‌های الحاقی مشخص نیست.

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope اولین بار در سال 2021 لو رفت و به نظر می‌رسد که بالاخره طرفداران قادر به تجربه‌ی آن خواهد بود. Mario + Rabbids Sparks of Hope در تاریخ 20 اکتبر سال 2022 (پنج شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۱) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

امیر حسینmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا