هاست پرسرعت
بازی

تریلر Our Universe با صداپیشگی مورگان فریمن منتشر شد

تریلر Our Universe با صداپیشگی مورگان فریمن منتشر شد

تریلر جدیدترین مستند نتفلیکس، «Our Universe»، با صداپیشگی مورگان فریمن منتشر شد. این مستند در تاریخ یک آذر منتشر خواهد شد.

شبکه نتفلیکس افراد نامی زیادی را تاکنون برای صداپیشگی مستندهای خود برگزیده است. از صدای آرامشبخش ریچارد اتنبرا (Richard Attenborough) در «Our Planet» گرفته تا صداپیشگی رئیس جمهور سابق آمریکا، باراک اوباما (Barack Obama) در مستند «Our Great National Parks». حالا این شبکه پخش خانگی بهترین صداپیشه ممکن، مورگان فریمن (Morgan Freeman) را برای جدیدترین مستند خود «Our Universe» برگزیده است.

در تریلر تازه منتشر شده، ما فقط تکه‌ای از مستندی که قرار است اواخر این ماه بر روی نتفلیکس با صدای آموزنده فریمن همراه با نماهایی باورنکردنی از حیات وحش پخش شود را می‌بینیم. از خشکی، دریا، آسمان و فضا، کلیپ‌های به اشتراک گذاشته شده در تیزر یک محصول بصری خیره‌کننده را نشان می‌دهد که مخاطبان را به سفری می‌برد که نشان می‌دهد چطور در طی 13.8 میلیارد سال به این لحظه گرانبها در زمان و مکان رسیده‌ایم. جدای از نمای نزدیک خزندگان، پرندگان، پستانداران و گیاهان، گردشی عمیق در منظومه شمسی با رنگ‌هایی که در اطراف کیهان می‌چرخند را می‌بینیم که بسیار چشم نواز است.

تبلیغات

برای کسانی که علاقه زیادی به مستندهای حیات وحش دارند، نتفلیکس برنامه‌های زیادی دارد. مستند «Our Universe» تنها آغاز برنامه دوساله نتفلیکس برای پخش مستندهای مختلف با محوریت طبیعت زمین است. پس از انتشار «Our Universe»، فریمن دوباره در سال 2023 در «Life on Our Planet» حضور خواهد داشت، که مخاطبان را به گذشته می‌برد و آنها را با زمین به همان شکلی که قبلا بوده و تمام اکوسیستم هایی که همراه آن بود آشنا می‌کند.

تریلر مستند «Our Universe»:

دانلود 1080
دانلود 720

منبع: کولایدر

BehzaaadSoWuup????CapitanGodfather4224امیر حسینKratosKHEDER_Pro_Gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا