هاست پرسرعت
خودرو

تست سرعت و شتاب آلپینا B3 تورینگ در اتوبان

تست سرعت و شتاب آلپینا B3 تورینگ در اتوبان

نسل فعلی آلپینا B3 یکی از جذاب‌ترین نسخه‌ها بین تمامی مدل‌های B3 محسوب می‌شود زیرا در واقع یک سری ۳ بسیار عالی است. این خودرو نه تنها از ظاهر جذاب سری ۳ کد G20 سود می‌برد بلکه به پیشرانه اصلاح شده M3 نیز مجهز شده و علاوه بر به‌صورت تورینگ یا استیشن نیز عرضه می‌شود، چیزی که M3 فقط به مدت محدودی ارائه خواهد کرد. آلپینا B3 در آمریکا عرضه نمی‌شود و بنابراین نزدیک‌ترین تجربه سواری این خودرو را می‌توان در ویدئوی جدید AutoTopNL جست‌وجو کرد.

تست سرعت و شتاب آلپینا B3 تورینگ در اتوبان

صحبت از پیشرانه شد و باید گفت این نسل از آلپینا B3 تنها نسلی است که از پیشرانه بخش M استفاده می‌کند. تمامی محصولات قبلی از پیشرانه عادی بی ام و استفاده می‌کردند و آلپینا آن‌ها را به شدت تیون می‌کرد؛ اما این نسل به پیشرانه S58 بکار رفته در M3 مجهز شده است اما قدرت کمتری یعنی ۴۶۲ اسب بخار تولید می‌کند. البته گشتاور این پیشرانه در B3 با افزایش محسوس به ۷۰۰ نیوتون متر می‌رسد. هر فردی که محصولات آلپینا را رانده باشد می‌تواند پیشرانه‌های این خودروها احساس بهتری نسبت به نمونه‌های بکار رفته در محصولات استاندارد بی ام و دارند و گشتاور بیشتری را در هر سرعتی تولید می‌کنند. همین موضوع را در ویدئوی موردبحث نیز می‌توانیم ببینیم.

تست سرعت و شتاب آلپینا B3 تورینگ در اتوبان

آلپینا B3 تورینگ در اتوبان همانند گلوله عمل می‌کند و در یک چشم بر هم زدن به سرعت های بالا می‌رسد. این خودرو به‌طور قابل‌توجهی سریع بوده و سرعت بسیار احساس‌برانگیز ۲۹۸ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند که برای یک سری ۳ ارتقا یافته واقعاً سریع به حساب می‌آید. صدای پیشرانه نیز بهتر از M3 بوده و راننده را به تخت گاز رفتن تشویق می‌کند. ترکیب این موارد با دینامیک شاسی خاص آلپینا و بدنه جادارتر استیشن باعث می‌شوند B3 تورینگ بهترین نسخه از خانواده سری ۳ باشد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا